شمانیوز
شما نیوز

خدمات درمانی تامین اجتماعی به بهترین نحو به بیماران ارائه می شود

مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان گفت: خدمات درمانی تامین اجتماعی به بهترین نحو به بیماران ارائه می شود.

خدمات درمانی تامین اجتماعی به بهترین نحو به بیماران ارائه می شود

به گزارش شمانیوز و به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر علی اعتصام پور اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر در شرایط خاصی قرار دارد که باید با برنامه ریزی، خرد جمعی و تلاش از این شرایط خاص به نحو مطلوب عبور کرد.

وی با بیان اینکه به منظور ارائه خدمات درمانی بهینه به بیمه شدگان و مخاطبین افزایش بودجه 16 درصدی نسبت به سال 97 در استان داشته ایم، گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده رضایت مخاطبین را فراهم آوریم.

دکتر اعتصام پور گفت: در زمینه وصول مطالبات در سال جاری، روند رو به رشدی داشته ایم و امیدواریم در ماه های آتی بتوانیم پوشش لازم را داشته باشیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان ضمن درخواست از نهادهای عمومی در خصوص مساعدت در زمینه فعالیت های تامین اجتماعی در استان گفت: مراکز درمانی تابعه این مدیریت به طور متوسط روزانه پذیرای 30هزار مراجعه کننده برای دریافت خدمات درمانی است.

وی با اشاره به پرداخت مبلغ بیش از 150 میلیارد تومان از بدهی معوقه در استان، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم با برنامه ریزی و هدف گذاری های انجام شده، در صدد رفع مشکلات و ارتقاء فرایندهای کاری باشیم.

دکتر اعتصام پور همچنین با توجه به گرامیداشت هفته بسیج گفت: این حرکت و تفکر بسیج بود که هم از انقلاب پاسداری و حفاظت کرد و هم توانست هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کند.

دکتر اعتصام پور ادامه داد: بر اساس همین تفکرات بود که جهاد سازندگی تشکیل شد و خدمات اساسی به جامعه ارائه داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied