شمانیوز
شما نیوز

رفع احتیاجات ضروری با وام قرض الحسنه بانک ملی ایران

بانک ملی ایران به‌منظور رفع احتیاجات ضروری مشتریان و با حفظ و تقویت سنت پسندیده قرض‌الحسنه بیش از 33 هزار فقره تسهیلات از محل منابع قرض‌الحسنه با کمترین کارمزد در هفت ماه ابتدای سال جاری پرداخت کرده است.

رفع احتیاجات ضروری با وام قرض الحسنه بانک ملی ایران

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تسهیلات قرض‌الحسنه رفع احتیاجات ضروری راهی است تا بانک در مواقع ضروری مانند هزینه درمانی، کمک هزینه تحصیلی، تعمیر و تأمین مسکن و... در کنار مشتریان ارجمند خود باشد.

 

بانک ملی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه تعداد 33 هزار و 220 فقره وام قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری به ارزش یک هزار و 149 میلیارد و 932 میلیون ریال پرداخت کرده است.

 

این بانک در سال گذشته نیز بیش از  67 هزار فقره وام قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری تخصیص داد که ارزش ریالی آن به یک هزار و 987 میلیارد و 283 ریال می رسد.

 

در هفت ماه ابتدای امسال همچنین مبلغ 12 میلیارد و 650 میلیون ریال وام قرض الحسنه تعمیر مسکن از سوی بانک ملی ایران پرداخت شده است.

 

در عین حال  در مدت مذکور به منظور رفع نیازهای فوری و ضروری متقاضیان، تعداد 232 هزار و 110 فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش دو هزار و 685 میلیارد ریال و 310 فقره تسهیلات جعاله به ارزش سه هزار و 521 میلیارد ریال توسط بانک کارگشایی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران پرداخت شده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied