شمانیوز
شما نیوز

بازدید مسئولین هلدینگ شستا از باشگاه فرهنگی ، ورزشی ذوب آهن اصفهان

دکتر محمود ملکوتی خواه عضو هیئت مدیره و جمعی از مسئولین هلدینگ شستا و مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل و جمعی از مسئولین ذوب آهن اصفهان با حضور در ورزشگاه بزرگ فولادشهر ، ضمن بازدید از شرایط و امکانات این ورزشگاه ، با مسئولین ،کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه دیدار و گفتگو کردند.

بازدید مسئولین هلدینگ شستا از باشگاه فرهنگی ، ورزشی ذوب آهن اصفهان

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان: دکتر ملکوتی خواه عضو هیات مدیره شستا با آرزوی موفقیت برای این تیم ،  آرزو کرد که در دیدار پیش رو با پرسپولیس تهران ، موفقیت های اخیر سبزپوشان نصف جهان تکرار شود . همچنین در ادامه کلیه بازیکنان ، سرپرستی و کادرفنی تیم فوتبال توسط علی منصوریان به حاضران در جلسه معرفی شدند .

مهندس یزدی زاده مدیرعامل این مجتمع عظیم صنعتی نیز ضمن گفتگو با بازیکنان و کادر فنی برای تیم فوتبال باشگاه در ادامه بازی های لیگ برتر آروزی موفقیت نمود .

در ادامه دکتر حسن محمدی مدیر روابط عمومی شرکت شستا به معرفی مسئولین این هدلینگ پرداخت و ابراز امیدواری نمود که این تیم در لیگ فوتبال کشور به جایگاه واقعی خود بازگردد .

در این دیدار دکتر جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ، به ارائه گزارشی در خصوص شرایط تیم های مختلف در رده های سنی گوناگون پرداخت و سپس علی رضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال باشگاه ،  توضیحاتی در خصوص شرایط تیم ارائه داد و از حضور این مسئولین در جمع بازیکنان و کادرفنی تقدیر کرد.

ورزشی2

ورزشی3

 

ورزشی4

ورزشی5

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied