شمانیوز
شما نیوز

چهل سال حضور و حماسه

درآخرین روز از هفته گرامیداشت بسیج ،آیین جشن 40 سالگی این نهاد مقدس به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید احمدی روشن ذوب آهن اصفهان در محل تالار دانش برگزار شد.

چهل سال حضور و حماسه

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان: در هفته ای که گذشت شاهد ایام گرامیداشت بسیج وآیین سالروز تاسیس این نهاد مقدس بودیم ،نهاد و سازمانی که چهل سال پیش به فرمان حضرت امام راحل(ره) و با حضور پرشور ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی تولد یافت.این نهاد مردمی به عنوان" شجره طیبه انقلاب اسلامی" طی چهار دهه عمر پرافتخار خود، در سخترین عرصه ها،برای حفط نظام و انقلاب اسلامی نقش آفرینی نموده است. در همین راستا و درآخرین روز از هفته گرامیداشت بسیج ،آیین جشن 40 سالگی این نهاد مقدس به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید احمدی روشن ذوب آهن اصفهان  در محل تالار دانش برگزار شد.

در این آیین که فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ، مدیر آموزش وجمعی از مسئولین ،فرماندهان اعضای بسیج حضور داشتند،سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه مقاومت ناحیه لنجان ضمن تبریک این ایام و با اشاره به چهل سال حماسه حضور  این نهاد مقدس  گفت:  امروز ما شاهد کارنامه درخشان بسیج در عرصه های عمرانی ، اشتغالزایی ، محرومیت زدایی و سازندگی در کشور و همچنین مدیریت در چالشها و فتنه ها هستیم.

وی ضمن یادآوری حضور  حماسی ذوب آهن اصفهان در مسئولیت های اجتماعی ، اقدامات نوآورانه  وخلاقانه و حرکت جدی به سوی خودکفایی  و صادرات  تصریح نمود :همه این موارد نمایانگر داشتن روحیه بسیجی  کارکنان سخت کوش این مجتمع بزرگ صنعتی است. فرمانده ناحیه مقاومت ناحیه لنجان در ادامه با قدردانی از حضور با بصیرت بسیجیان و همکاری جدی آنها در پایان دادن به اغتشاشات اخیر در منطقه گفت :  با توجه به حملات دشمن در عرصه های مختلف  بویژه در جنگ رسانه ای ،  ضروریست که بسیجیان در این جنگ با بهره گیریی  از امکانات فضای سانه های موجود شفاف سازی  و روشنگری کنند .

در این آیین ، سرهنگ مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ، حجت الاسلام و المسلمین نعمتی فرمانده پایگاه مقاومت شهید احمدی روشن ، دکتر امینی مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی و مرادیان معاون روابط عمومی شرکت، هرکدام مطالبی را در خصوص بسیج و رسالت بسیجیان مطرح نمودند. در پایان  ضمن تقدیم احکام چند نفر از بسیجیان ، تعدادی از مسولین و بسیجیان فعال مورد تجلیل قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied