شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلای ۱۸ عیار و نرخ ارز، دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۱۳ آذر

نرخ ارز، سکه، طلای ۱۸ عیار و دلار- قیمت طلا و سکه در بازار روز چهارشنبه سیزدهم آذر ماه نسبت به روز گذشته افزایش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد

قیمت طلای ۱۸ عیار و نرخ ارز، دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۱۳ آذر
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فرارو: بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون ۵۰۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.
 
در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی دو میلیون و ۳۸۰ هزار تومان، ربع سکه اما با ۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۵۲۰ هزار تومان قیمت خورد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۴۸۰ دلار قیمت خورد.
 
قیمت روز سکه و قیمت طلا در بازار
نوع قیمت معاملاتی روز گذشته قیمت معاملاتی امروز 
مثقال طلا
۱۹,۰۴۰,۰۰۰
۱۹,۴۳۰,۰۰۰
طلای ۱۸ عیار
۴,۳۹۵,۰۰۰
۴,۴۸۵,۰۰۰
سکه جدید
۴۴,۰۰۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰,۰۰۰
سکه قدیم
۴۳,۵۰۰,۰۰۰
۴۴,۰۰۰,۰۰۰
نیم سکه
۲۳,۵۰۰,۰۰۰
۲۳,۸۰۰,۰۰۰
ربع سکه
۱۵,۱۰۰,۰۰۰
۱۵,۲۰۰,۰۰۰
سکه گرمی
۸,۹۰۰,۰۰۰
۹,۰۰۰,۰۰۰
انس طلا
۱۴۵۵دلار
۱۴۸۰دلار
 

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

صرافی ملی قیمت دلار را برای چهارشنبه سیزدهم آذر با ۲۰۰ تومان افزایش  نسبت به نرخ‌های پایانی سه‌شنبه، ۱۲ هزار ۷۰۰ تومان اعلام کرد. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری کرد.

قیمت فروش یورو، در صرافی‌های بانک‌ها ۲۵۰ تومان افزایش یافت و ۱۳ هزار ۹۵۰ تومان اعلام شد؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار ۸۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد.
 
نرخ دلار و یورو در صرافی ملی
  نوع ارز نرخ خرید نرخ فروش
یورو
۱۳۸،۰۰۰
۱۳۹،۵۰۰
دلار
۱۲۶،۰۰۰
۱۲۷،۰۰۰
 
قیمت‌های امروز دلار در حالی است که در ماه گذشته نرخ دلار آمریکا تا حدود ۱۱ هزار تومان نیز کاهش یافته بود. عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی اخیرا تاکید کرده این روند در بازار ارز پایدار نخواهد بود و دوباره ارزش پول ملی رو به افزایش خواهد رفت و دلار ارزان‌تر می‌شود.


قیمت دلار و سایر ارز‌های بانکی در روز چهارشنبه ۱۳ آذر ۹۸

براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای روز (چهارشنبه سیزدهم آذر ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش قیمت روز گذشته ۵۴ هزار و ۵۹۵ ریال و هر یورو نیز ۴۶ هزار و ۵۱۸ ریال ارزش‌گذاری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied