شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز/

جوان‌گرایی اپراتور اول تلفن همراه در راستای "تحقق رویای دیجیتال"

تحقق رویای دیجیتال در بستر جوان گرایی و تعاملات اپراتور اول با سایر صنایع مرتبط، دیگر رویا نیست و در قالبی از جنس تحول قرار گرفته است.

جوان‌گرایی اپراتور اول تلفن همراه در راستای "تحقق رویای دیجیتال"

به گزارش شمانیوز، با درنظر گرفتن اصل ضرورت و ملاحظات جوان گرایی در مدیریت می توان به اهداف خرد وکلان دست یافت. امروزه برخی از موسسات و شرکت ها در برنامه ریزی های استراتژیک خود توجه جدی به این اصل دارند و بر مبنای آن حرکت می کنند.

شرکت خدمات سیار همراه اول به تازگی ضمن پیش بینی برنامه های راهبردی برای رسیدن به رویای دیجیتال در جوان گرایی مدیریت نیز در مقایسه با سایر اپراتورها پیشگام شده است.

بر اساس این گزارش، در جلسه آذرماه ١٣٩٨ هیأت مدیره اپراتور همراه اول، مهدی اخوان بهابادی به عنوان مدیرعامل جدید همراه اول معارفه شد.

در سوابق اخوان بهابادی «رئیس هیأت مدیره همراه اول»، «قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما در امور فناوری و رسانه‌های نوین»، «دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی»، «عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی»، «معاون آموزش و پژوهش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات» و «رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران» به چشم می‌خورد.

تغییر و تحول و زندگی در شرایط و دنیایی متفاوت، بطور طبیعی زاینده افکاری جدید خواهد بود. نسل جوان بطور طبیعی دارای ایده‌های نو برای مدیریت است. چرا که از منظرگاه متفاوت به مسایل می‌نگردد و دنیای ذهنی او متفاوت از پیشینیان است.

این ویژگی می‌تواند مولد فرصت های مناسبی برای تحول و تکاپو در هر جامعه‌ای باشد. در کنار این ظرفیت ذاتی، میل به تحول و تغییر و پیشرفت نیز در جوانان موج می‌زند.

اپراتور اول تلفن همراه کشور با درنظر گرفتن این مهم تلاش کرده شرایط لازم را برای حفظ جایگاه اولی خود فراهم کند؛ به طوری که این شرکت در کنار سایر فاکتورها نسبت به جوان گرایی در تمامی بخش ها از هیات مدیره گرفته تا مدیرعامل اقدام کرده است.

در این باره می توان به بخشی از گفته های محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص توجه همراه اول به این امر اشاره کرد.

جهرمی در این باره گفت که جوان‌گرایی همراه اول به عنوان پیشرو در حوزه ارتباطات و فناوری قابل توجه است.

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ مسیر حرکتی اقتصاد دیجیتال و ساخت ایران‌ دیجیتال نیاز به نیروی جوان دارد. مدیرعامل جوان، رئیس هیأت مدیره جوان، هیأت مدیره جوان و تیم جوان همراه اول پرقدرت پای کار آمده‌اند و توانسته‌اند نقش مهمی در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات داشته باشند. 

گزارش: معصومه افلاکی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied