شمانیوز
شما نیوز

اقدامات قابل توجهی در حوزه درمان تامین اجتماعی انجام شده است

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به سئوالات بیمه شدگان تامین اجتماعی این استان پاسخ گفت.

اقدامات قابل توجهی در حوزه درمان تامین اجتماعی انجام شده است

به گزارش شمانیوز و به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر فرزاد فیروزی در این برنامه اظهار داشت: عمده شکایات و درخواستهای بیمه شدگان تامین اجتماعی در خصوص کمبود پزشک متخصص در استان بوده است که رفع این مشکل مستلزم همکاری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در خصوص اختصاص سهمیه پزشک متخصص به مراکز درمانی تامین اجتماعی است.

وی افزود: اجرای نظام ارجاع در مراکز درمانی تامین اجتماعی نیز می تواند بخشی از مشکلات کمبود پزشک متخصص را مرتفع کند بدین صورت که در این طرح بیماران ابتدا توسط پزشک عمومی ویزیت می شوند و در صورت نیاز با نظر پزشک عمومی به پزشک متخصص مربوطه ارجاع می شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: اجرای نظام ارجاع باعث افزایش قابل توجه ظرفیت ویزیت متخصصین خواهد شد.

وی تاکید کرد: این برنامه علاوه بر اینکه موجب ارتباط مستقیم و بدون واسطه مردم با مسئولین می شود، باعث آشنایی بیشتر مسئولین با مسائل و مشکلات مردم و در نتیجه چاره جویی برای رفع آنها خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied