شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا، سکه و دلار امروز یکشنبه 98/09/17 + تغییرات

قیمت طلا، سکه و دلار امروز یکشنبه 98/09/17 //این خبر در هر ساعت بروزرسانی می شود...

قیمت طلا، سکه و دلار امروز یکشنبه 98/09/17 + تغییرات

قیمت طلا، سکه و دلار امروز یکشنبه 98/09/17 + تغییرات

 

 

این خبر در هر ساعت بروزرسانی می شود...

 

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز 98/09/17 - 12:40

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 620 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 269 هزار تومان معامله می‌شود.

 

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی 2 میلیون و 458 هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و 559 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 919 هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای 18عیار هم 464 هزار و 500 تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1460 دلار معامله می‌شود.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلای 24عیار 619 هزار و 300 تومان، هر مثقال طلا 2 میلیون و 12 هزار تومان تعیین شده است.

هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد 13 هزار و 200 تومان، قیمت درهم امارات 3 هزار و 649 تومان و قیمت پوند انگلیس 17 هزار و 497 تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم 12هزار و 950 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 12هزار و 750 تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها 14 هزار و 450 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 14 هزار و 250 تومان است.

divider1

قیمت طلا، سکه و دلار امروز یکشنبه 98/09/17// ساعت 11:30

 
تغییر قیمت لحظه نوع
(۰.۰۲%) ۳۰ ۱۲۹,۵۵۰ دلار
(۰.۰۸%) ۱۱۰ ۱۴۴,۵۵۰ یورو
(-۰.۰۱%) -۱۰ ۱۷۴,۸۸۰ پوند
(-۰.۰۵%) -۲۰ ۳۶,۴۷۰ درهم امارات
(۰.۴۴%) ۱۹۰,۰۰۰ ۴۲,۸۸۰,۰۰۰ سکه بهار آزادی
(۰.۰۲%) ۱۰,۰۰۰ ۴۶,۲۸۰,۰۰۰ سکه طرح جدید
(۰.۴۹%) ۱۲۱,۰۰۰ ۲۴,۷۰۱,۰۰۰ نیم سکه
(۰.۵۱%) ۸۰,۰۰۰ ۱۵,۶۷۰,۰۰۰ ربع سکه
(۰.۶۵%) ۶۰,۰۰۰ ۹,۲۵۰,۰۰۰ سکه گرمی
(-۰.۱۱%) -۵,۰۰۰ ۴,۶۵۲,۰۰۰ گرم طلای 18
(-۰.۱%) -۶,۰۰۰ ۶,۲۰۳,۰۰۰ گرم طلای 24
(۰.۱۵%) ۳۰,۰۰۰ ۲۰,۱۶۰,۰۰۰ مثقال طلا
(۰.۰۲%) ۲۲ ۱,۴۶۰.۰۹ انس طلادلار
(-۰.۰۳%) -۳۰ ۸۹۷.۹ پلاتیندلار
-- ۱۶.۶۲ انس نقرهدلار
 

divider1

مرور بازار در روز گذشته 16 آذر 98

دلار به کانال ۱۲هزار تومان بازگشت

بررسی ها نشان می دهد انتظارات برای عقب نشینی نرخ دلار از کانال سیزده هزار تومان تقویت شده است . رییس کل بانک مرکزی نیز در تازه ترین اظهار نظر خود تایید کرده است افزایش نرخ بنزین عامل مهم نوسان قیمت ارز در بازار است. نرخ خرید هر دلار در صرافی های بانکی نیز برابر با ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان است.

بر اساس این گزارش نرخ هر یورو در صرافی های بانکی نیز ۱۳ هزار و ۹۵۰ تومان است که نسبت به اخرین روز کاری هفته گذشته تغییری را نشان نمی دهد. نرخ خرید هر یورو نیز برابر با ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان گزارش شد.

بسیاری از صرافان سد مقاومتی دلار را ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان می‌دانند اما به نظر می‌رسد این سد امروز نیز شکسته نشود.

divider1

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۸/۰۹/۱۶

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 569 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 290 هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی 2 میلیون و 388 هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و 539 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 919 هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای 18عیار هم 454 هزار و 800 تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1460 دلار معامله می‌شود.

هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد 12 هزار و 950 تومان، قیمت درهم امارات 3 هزار و 594 تومان و قیمت پوند انگلیس 17 هزار و 236 تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم 12هزار و 700 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 12هزار و 550 تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها 13 هزار و 950 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 13 هزار و 800 تومان است.

divider1

قیمت دلار و سکه در هفته ای که گذشت

هر دلار امریکا که در ابتدای آذرماه به قیمت ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته می شد، حالا در صرافی‌های بانکی به نرخ ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان و در بازار آزاد به قیمت ۱۳ هزار تومان فروخته می شود .

 در ابتدای آذر با آغاز روند رو به رشد قیمت ها ، این فاصله بار دیگر شکل گرفت و در حال حاضر هر دلار در صرافی های بانکی ۳۰۰ تومان ارزان تر از بازار آزاد است.

قیمت سکه و طلا هم‌ گران شد

سکه امامی در هفته ای که گذشت بیش از ۲۰۴ هزار تومان گران شد.در حالی که قیمت سکه امامی در پنجشنبه هفته قبل با چهار میلیون و ۳۶۵ هزار تومان کار خود را به پایان رسانده بود، آخرین قیمت سکه امامی در هفته اخیر چهار میلیون و ۵۶۹ هزار تومان بود.

قیمت نفت به ۶۴ دلار رسید

پس از انتشار رسمی خبر توافق برای کاهش عرضه ۵۰۳ هزار بشکه ای در نشست اوپک پلاس، قیمت نفت به کانال ۶۴ دلار جهش کرد.

divider1

نکات مهم رئیس کل بانک مرکزی

همتی در یادداشتی نوشت: بانک مرکزی مدیریت علمی و مبتنی بر بنیان‌های بازار را، که طی یک سال گذشته آرامش لازم را به بازار ارز برگرداند، ادامه خواهد داد.

عبدالناصر همتی، در یادداشتی نوشت:

این روزها، مجدداً، موضوع افزایش نرخ ارز در بازار، بحث روز مردم و فعالان اقتصادی است. همانگونه که بار‌ها تاکید کرده‌ام بانک مرکزی مدیریت علمی و مبتنی بر بنیان‌های بازار را، که طی یک سال گذشته آرامش لازم را به بازار ارز برگرداند، ادامه خواهد داد.

طبیعتا شوک قیمت بنزین و نیز انتظارات تورمی ناشی از آن، بازار‌های مختلف، من جمله بازار ارز و ثبات نسبی چندین ماهه آن را موقتاً متاثر می‌سازد. فارغ از دلایل و آثار اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین، آنچه به اینجانب و بانک مرکزی مربوط می‌شود استمرار مدیریت اصولی بازار ارز است.
لذا، این اطمینان را به مردم عزیز می‌دهم که، همچون گذشته، بانک مرکزی، تمام تلاش خود را برای برگرداندن ثبات لازم به بازار ارز به کار خواهد گرفت. هموطنان عزیز نیز ریسک سرمایه گذاری در بازار ارز را همواره مدنظر داشته باشند./ روزنامه آسیا​

divider1

** منبع قیمت ها در جدول سایت .tgju.org می باشد 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied