شمانیوز
شما نیوز

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:

تأمین اجتماعی دستگاه توانمندی برای حمایت از رونق تولید و کار ایرانی است

دکتر جواد کاظم الباجی نماینده مردم اهواز ، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

تأمین اجتماعی دستگاه توانمندی برای حمایت از رونق تولید و کار ایرانی است

به گزارش شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سید محمد مرعشی مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان در دیدار با دکتر جواد کاظم الباجی نماینده مردم اهواز ، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه سازمان تأمین اجتماعی به واسطه بیشترین ارتباط با بدنه جمعیتی کشور گسترده ترین نهاد در عرصه نظام بیمه های اجتماعی است، گفت : در حال حاضر بیش از 3 میلیون نفر بیمه شده و مستمری بگیر اصلی و تبعی در استان خوزستان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند که خدمات این سازمان به آنان ارائه می شود.

مرعشی به ارائه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی اشاره و تصریح کرد : استقرار و توسعه ساختار فنی و تخصصی فناوری اطلاعات از برنامه های محوری سازمان تأمین اجتماعی است که باعث شده تا با توسعه خدمات غیرحضوری شاهد رضایتمندی بیش از پیش مخاطبان سازمان باشیم.

همچنین دکتر جواد کاظم الباجی نماینده مردم اهواز ، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی تأمین اجتماعی را بازوی توانمند حمایت از رونق تولید ، کار و به تبع آن حمایت از توان ملی و کمک به پایداری خانواده ایرانی دانست.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ و صیانت از منابع و دستاوردهای سازمان تأمین اجتماعی با تقدیر از خدمات بی شائبه ای که این سازمان به مردم ارائه می کند، گفت : نقش بسزای این سازمان در توسعه عدالت و رفاه اجتماعی جامعه بر کسی پوشیده نیست و تداوم این روند کمی و کیفی مستلزم حمایت جدی از سوی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است و می بایست توجه نظام تصمیم گیری کشور به اهمیت تلاش برای مصون ماندن سازمان تأمین اجتماعی بیش از پیش مورد تاکید قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied