شمانیوز
شما نیوز

مظفر در گفت‌وگو با شمانیوز:

دولت با اطلاع‌رسانی صحیح می‌توانست مانع وقوع اغتشاشات اخیر شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت در ماجرای افزایش قیمت بنزین اشتباه عمل کرد و می‌توانست با اطلاع‌رسانی صحیح مانع اغتشاشات اخیر شود.

دولت با اطلاع‌رسانی صحیح می‌توانست مانع وقوع اغتشاشات اخیر شود

حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، با بیان اینکه کشور ما در شرایط ویژه قرار دارد، اظهار کرد: سه ضلع آمریکایی، سعودی و صهیونیستی تلاش می‌کنند تا مردم ایران را مأیوس و ناامید سازند؛ لذا مردم برای باید هوشیار باشند و بدانند که با کاهش مشارکتشان در انتخابات مجلس شورای اسلامی قطعاً دشمن به اهداف پلید خود خواهد رسید، اما با حضور در انتخابات این توطئه مانند سایر توطئه‌ها خنثی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه عملکرد مجلس دهم قابل قبول نبود، گفت: این دوره از مجلس آن‌قدر ضعیف کار کرد که دولت آن را به حساب نمی‌آورد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی آن نوعی بی‌اعتنایی به مجلس بود، خاطرنشان کرد: روندی که دولت در زمینه افزایش بنزین در پیش گرفت، اصلاً خوب نبود و دولت می‌توانست مدت‌ها پیش از افزایش قیمت افکار را آماده‌سازی کند.

مظفر ادامه داد: بخشی از اغتشاشاتی که در کشور رخ داد به خاطر همین عدم اطلاع‌رسانی دولت بود که موجب ناآرامی شد و دولت با تصمیم صحیح می‌توانست از وقوع اغتشاشات اخیر جلوگیری کند.

وی با اشاره به لیست ۳۰ نفره اصولگرایان گفت: من فعلاً اطلاعی از جزئیات این لیست ندارم، اما احتمال این وجود دارد که عضو این لیست باشم، اما چون عضو تصمیم‌گیر نیستم قطعی نمی‌توانم در این مورد اظهارنظر کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied