شمانیوز
شما نیوز

فروش فوری خودرو در کمتر از 72 ساعت

در بازار ناپایدار و پرحاشیه خودرو کشور، فروش خودرو کارکرده می‌تواند مشکلات بسیاری را برایتان به همراه داشته باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به اتلاف وقت فراوان، عیب‌گذاری‌های بی مورد دلالان و قیمت‌های ناعادلانه خریداران اشاره کرد؛ مطمئنا زمانی که قصد فروش فوری خودرو را داشته باشید این مشکلات چندین برابر نیز خواهند شد.

فروش فوری خودرو در کمتر از 72 ساعت

به گزارش خبرنگارشمانیوز وبه نقل ازبازار :در بازار ناپایدار و پرحاشیه خودرو کشور، فروش خودرو کارکرده می‌تواند مشکلات بسیاری را برایتان به همراه داشته باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به اتلاف وقت فراوان، عیب‌گذاری‌های بی مورد دلالان و قیمت‌های ناعادلانه خریداران اشاره کرد؛ مطمئنا زمانی که قصد  فروش فوری خودرو  را داشته باشید این مشکلات چندین برابر نیز خواهند شد. اگر شما هم تجربه‌ای از فروش فوری خودرو داشته باشید می‌دانید که در چنین مواقعی یافتن شخص یا مکان قابل اطمینانی که بتواند در کمترین زمان و با بهترین قیمت ماشینتان را خریداری کند، کار بسیار سختی خواهد بود.

به طور معمول زمانی که بخواهید خودروی خود را سریعا به پول نقد تبدیل کنید، یکی از اولین تصمیماتی که از ذهنتان عبور خواهد کرد فروش خودرو به فامیل یا دوستانی است که خواستار ماشین شما هستند. بهتر است بدانید چنین تصمیمی می‌تواند عواقب نه چندان خوشایندی را بریتان به همراه داشته باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به تخفیف بیش از حد لزوم، عدم تعویض به موقع پلاک یا حتی بازگرداندن خودرو به دلیل نقص‌های جزئی اشاره کرد.

تجربه فروش فوری خودرو به صورت قطعی و در کوتاه‌ترین زمان

یک فروشنده خودرو تجربه خود از فروش فوری خودرو را اینگونه بیان می‌کند: من برای خرید یک خانه نقلی مجبور شدم از دوستی قرض بگیرم و تعهد کردم که در کمتر از 3 ماه بدهی را به صورت نقد بازپرداخت کنم. طبق محاسباتی که داشتم با مجموع دریافتی‌های پایان سال و عیدی کارمندی، بدهی‌ام را پرداخت کنم. اما متاسفانه در موعد بازپرداخت قرض نتوانستم مبلغ موردنظر را تامین کنم و گزینه‌ای جز فروش خودرو برای دستیابی فوری به پول نقد نداشتم.

مجبور بودم با فروش فوری خودرو بدهی خود را پرداخت کنم و با مبلغ باقیمانده یک خودرو مدل پایین‌تر خریداری کنم. خودرو را در سایت‌های فروش خودرو آگهی کردم و با چندین نمایشگاه برای فروش خودرو صحبت کردم. با گذشت چند روز و علی‌رغم تماس‌های مکرر و گاه و بی‌گاه، مشتری مناسبی برای فروش خودرو پیدا نکردم. اغلب مشتریان علاوه بر عیب‌گذاری بی‌مورد بر خودرو، قیمت بسیار پایینی را پیشنهاد می‌دادند و یا پول نقد برای پرداخت نداشتند و درخواست پرداخت شرایطی می‌کردند و یا قصد داشتند خودرو را به صورت وکالتی بخرند و بعدا تعویض پلاک را انجام دهند.

خسته شده بودم زیرا من به‌دنبال فروش خودرو فوری و در عین‌حال با‌کمترین ضرر بودم اما هرشخصی که متوجه می‌شد، به پول نیاز فوری دارم، می‌خواست نهایت استفاده را از این موضوع ببرد. اما با یک راه مناسب برای فروش فوری خودرو آشنا شدم. پس از تحقیق فراوان با شرکت بزرگ همراه مکانیک آشنا شدم؛ شرکت همراه مکانیک به عنوان معتبرترین مرجع خرید و فروش خودرو کارکرده، شرایطی را محیا نموده تا تمامی کسانی که قصد دارند ماشینشان را در کمترین زمان ممکن به فروش برسانند، به‌ راحتی بتوانند به این هدف خود برسند.

با استفاده از خدمت  فروش فوری خودرو همراه مکانیک:

•ریسک فروش فوری خودروی خود را به حداقل کاهش می‌دهید

•خودروی خود را در کمتر از 72 ساعت، با قیمتی بالاتر از دلالان می‌فروشید

•تعویض پلاک قطعی انجام می‌دهید

•پول خود را در روز تعویض پلاک به صورت تماما نقدی دریافت می‌کنید

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied