شمانیوز
شما نیوز

دبیر اطلاع رسانی ستاد هفته پژوهش گفت:

اروند ظرفیت بالایی در مباحث پژوهشی و دانشگاهی دارد

منطقه ما با وجود 12 دانشگاه و نزدیک به 20هزار دانشجو، ظرفیت بالایی در مباحث پژوهشی و دانشگاهی دارد.

اروند ظرفیت بالایی در مباحث پژوهشی و دانشگاهی دارد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فرینا: نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها با دبیر اطلاع رسانی ستاد هفته پژوهش در محل سازمان منطقه آزاد اروند، برگزارشد.

ریاض علی فرحانی در این نشست ضمن اهمیت هرچه بهتر برگزار شدن این هفته در جمع روابط عمومی دانشگاه های منطقه، افزود: بر اساس تقسیم کار صورت گرفته حسب مصوبات هیأت اجرایی دبیرخانه هفته پژوهش، روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند مسئولیت اطلاع رسانی در ابعاد مختلف را برعهده داشته که تا این لحظه بخش اعظم کارها را انجام داده است.

فرحانی، خاطرنشان کرد: منطقه ما با وجود ۱۲ دانشگاه و نزدیک به۲۰هزار دانشجو، ظرفیت بالایی در مباحث پژوهشی و دانشگاهی دارد که برگزاری هفته پژوهش می تواند نقطه شروع  و استمرار برنامه هایی از این دست جهت ایجاد مرکز مطالعات وتحقیقات پژوهشی باشد.

دبیر اطلاع رسانی ستاد هفته پژوهش راه اندازی نمایشگاه این هفته را نقطه قوت برنامه ها دانست و ادامه داد: روابط عمومی دانشگاه ها  با توجه به مسئولیت هایی که برعهده شان گذاشته شده، اقدام به تجهیز غرفه های مخصوص به دانشگاه خود نمایند.

فرحانی همچنین وجود شهرک های صنعتی، بازرگانی و دانشگاه ها را جزو داشته های ارزشمند منطقه معرفی کرد که در کنار هم معنا پیدا می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied