شمانیوز
شما نیوز

قیمت سکه افزایش پیدا کرد

بازار طلا و سکه امروز در مجموع میزبان افزایش قیمت بود اما بازار ارز روند معکوس را در پیش گرفت و کاهشی شد.

قیمت سکه افزایش پیدا کرد

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایسنا : سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (یکشنبه) با ۱۵ هزار تومان افزایش قیمت به چهار میلیون و ۳۶۰ هزار تومان رسیده است. همچنین سکه تمام طرح قدیم ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و قیمتش چهار میلیون و ۳۴۰ هزار تومان اعلام شده است.

نیم‌سکه نیز دو میلیون و ۳۲۰ هزار تومان است که ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت را نشان می‌دهد. اما ربع سکه ۲۰ هزار تومان ارزان شده و یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

در این میان قیمت سکه یک گرمی ثابت مانده و ۹۰۰ هزار تومان است.

طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، در طلافروشی‌ها نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۴۲ هزار و ۵۳۰ تومان است که هزار تومان افزایش قیمت دارد.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلا ۱۴۷۶ دلار اعلام شده است.

از بازار ارز چه خبر؟

در بازار ارز نیز قیمت‌ها کاهشی بود اما بانک‌ها نرخ خرید دلار و یورو را افزایش دادند.

در بانک‌ها نرخ خرید هر دلار ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شد که نسبت به دیروز ۱۵۰ تومان بیشتر شده است. همچنین نرخ خرید هر یورو ۱۴ هزار و ۷۴ تومان بود که نسبت به دیروز ۲۰۰ تومان افزایش قیمت دارد.

همچنین نرخ فروش هر یورو ارز مسافرتی ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان بود که ۴۰۰ تومان از دیروز ارزان‌تر شده است.

در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی هم نرخ خرید و فروش دلار به ترتیب ۱۲ هزار و ۴۵۰ و ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شد که ار دیروز ارزان‌تر شده است.

همچنین امروز این صرافی‌ها هر یورو را ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان خریدند و ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان فروختند که نرخ داد و ستد این ارز هم کاهش را تجربه کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied