شمانیوز
شما نیوز

ثبت‌نام جاماندگان طرح ملی مسکن و تهرانی‌ها؛ شنبه ۳۰ آذر

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از آغاز ثبت نام مجدد طرح ملی مسکن در شهرهای تکمیل ظرفیت شده در مرحله اول ثبت نام در این طرح از شنبه ۳۰ آذر خبر داد.

ثبت‌نام جاماندگان طرح ملی مسکن و تهرانی‌ها؛ شنبه ۳۰ آذر

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر: محمود محمودزاده از آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن (ثبت نام مجدد) در ۵ استان زنجان، اصفهان، خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان که پیش از این ثبت نام متقاضیان این طرح در آنها انجام شده بود،  از روز شنبه ۳۰ آذر خبر داد.

معاون مسکن و ساختمان با اشاره به اینکه مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به دلیل افزایش تقاضا و تامین زمین در استان‌هایی که در مرحله اول ثبت نام کرده اند بار دیگر آغاز می‌شود، ادامه داد: هم‌اکنون برنامه‌ریزی ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در ۴۱ شهر پنج استان هرمزگان، زنجان، کرمان، خراسان جنوبی و اصفهان برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان برای شهرهای کرمان، سیرجان، بم، بزنجان، ریحان، هماشهر، جوزم، دهج، شهداد، اندوهجرد، گلباف، جوپار، ماهان، خاتون آباد، ارزوئیه، محی آباد، باغین، چترود، هجدک، رابر، فهرج، نرماشیر، نظام‌شهر، جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، منوجان، رودبار، قلعه‌گنج و فاریاب، در استان اصفهان برای شهرهای کاشان، قمصر، جوشقان قالی، نایین و انارک، در استان خراسان جنوبی در شهرهای بیرجند، طبس و نهبندان و در استان زنجان در شهرهای زنجان و آب بر و در استان هرمزگان برای شهر جاسک انجام خواهد شد.

محمودزاده تصریح کرد: روز ۳۰ آذر و همزمان با آغاز ثبت نام فاز هفتم در استان‌های تهران، البرز و قزوین، ثبت نام ۵ استان مرحله دوم نیز انجام می‌شود.

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    تشکر وافر از دست اندرکاران واقعا عدالت راپیاده کردید