شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

وام کالا، وام قرض الحسنه ای را از بنگاه اقتصادیی و بانکی بخواهید که کار تخصصی اش وام دادن در همان زمینه است

حضور بانک قرض الحسنه رسالت در نظام بانکی برای کم کردن نرخ تسهیلاتی است که مشتریان داده می شود. بانکداری اسلامی و حذف معقوله ایی به نام ربا وپایین آوردن سود و گرفتن آن در حد منطقی و کارمزد یکی از خدمات مهم و ویژه ایی است که بانک رسالت به اقتصاد کشورمان انجام می دهد.

وام کالا، وام قرض الحسنه ای را از بنگاه اقتصادیی و بانکی بخواهید که کار تخصصی اش وام دادن در همان زمینه است

حضور بانک قرض الحسنه رسالت در نظام بانکی برای کم کردن نرخ تسهیلاتی است که  مشتریان داده می شود. بانکداری اسلامی و حذف معقوله ایی به نام ربا وپایین آوردن سود و گرفتن آن در حد منطقی و کارمزد یکی از خدمات مهم و ویژه ایی است که بانک رسالت به اقتصاد کشورمان انجام می دهد.

 

 

خدمات بانکی، بانک ملت

بانک ملت خدمات بانکی خود را در قالب سپرده‌ها و خدمات ریالی، تسهیلات ریالی، سپرده‌ها و خدمات ارزی؛ و تسهیلات ارزی ارائه می‌نماید. در بخش تسهیلات ریالی؛ انواع قراردادهای وام قرض‌الحسنه، جعاله، فروش اقساطی، مضاربه، مشارکت مدنی، اجاره به شرط تملیک، خدمات بانکی ویژه بازار سرمایه،‌­ تسهیلات ویژه مددجویان بدهکار، تسهیلات ویژه متخصصان، کارت اعتباری پرنیان (ویژه بانوان) و قراردادهای تسهیلات بانکی به چشم می‌خورد.

 

وام ده میلیون تومانی بانک ملت

بانک ملت در این تسهیلات ایی که ارائه می دهد، وامی دارد که به آن وام نقدی اطلاق می شود که 10 میلیون تومان است و نهایت تا 15 میلیون سقف آن می تواند افزایش بیابد. و با نرخ سود 18 درصد می باشد که جز وام هایی است با منشا قرض الحسنه ایی که به فرد وام گیرنده داده می شود.

 

وام ده میلیون تومانی بدون ضمانت بانک ملت

هنگامی که شما برای مثال از بانک یک وام 10 میلیون تومانی بدون ضامن می گیرید زمان دریافت پول با یک اصطلاح اما عملی روبرو می شوید به نام حساب مسدودی که از این قرار است. شما  از ده میلیون پول دریافتیتان باید مبلغ 2250 هزار تومان اش را در حساب بگذارید تا زمان تسویه کامل قسط هایتان اجازه برداشت از آن هم ندارید. به این حساب مسدودی گفته می شود. یعنی از ده میلیون تومان وام بانک ملت، 8 میلیون دست شما را خواهد گرفت.

 

زمان بازگشت وام های قرض الحسنه ایی بانک ملت

بانک ملت برای تسهیلات وام های ده و پانزده میلیون خود که به نیت قرض الحسنه ایی به افراد می دهد سررسیدهای حداقل 24 ماه و حداکثر 60 ماه تعیین کرده است. البته باید باز متذکر شویم که این قاعده منعطف است و برای همه یکسان نیست و بانک با توجه به سیاست های حفظ موجودیت خودش و رسیدن به اصل پول اش زمان بازگشت را تعیین می کند.

 

قاعده وام کالا در بانک ها

بانک‌ ها برای وام کالا دو روش مختلف دارند. بعضی با ارائه کارت اعتباری به مشتریانشان، خیال آنها را بابت خرید کالا راحت کرده‌اند و برخی دیگر وام را روی پیش فاکتور ارائه ‌شده توسط مشتری و صرفا در قالب چک در وجه فروشنده پرداخت می‌کنند. باید توجه داشته باشید که بانک‌ها صرفا با فروشنده‌های مورد اعتمادشان کنار می‌آیند و در این زمینه لازم است، فروشگاه‌ های طرف قرارداد هر بانک را در سایتشان بررسی کنید.

 

وام کالا با چه هدفی اعطا می شود.

وام کالا در تمامی بانک ها چه خصوصی و دولتی با هدف مصرف در تولیدات داخل به فرد اعطا می شود. وام خودرو هم به نوعی وام کالا می باشد و دقیقاً وام کالاهای دیگر هم از قاعده و روش وام خودرو پیروی می کند. سایتی به نام قسطا تخصصش وام دادن از نوع خرید کالاست و کاری ندارد داخلی یا خارجی؛ هدفش راه انداختن کار شما می باشد.

 

ضمانت وام کالا قسطا متفاوت از همه

سایت قسطا برای وام کالایی که به شما می دهد چک صیادی برای ضمانت قبول می کند اما در نُه بانکی که وام کالا می دهند از بانک انصار گرفته تا سامان ضمانت یک کارمند رسمی را الزامی می دانند. بانک صادرات که دو ضامن برای ضمانت وام کالایش شرط کرده است. رکورد ضامن برای وام کالا در دست بانک ملی است که تا سقف 50 میلیون تومان وام می دهد اما برای هر 10 میلیون تومان یک ضامن رسمی مشروط کرده است!

 

در بانک رسالت زودتر یارانه بگیرید.

بانک قرض الحسنه ایی رسالت تمام تلاش خود را  برای پیشرو بودن در سامانه بانکداری اسلامی انجام می دهد. یکی از کارهای این بانک برای جذب مشتریان بیشتر پرداخت زودتر چند ساعت یارانه نقدی به حساب مسئول خانوار است. با این ترفند شما اگر 12 شب طبق روال هر ماه یارانه به حسابتان می آید بانک رسالت بین 5 تا 10 ساعت زودتر یارانه را به حساب شما واریز خواهد کرد. با این شیوه به شما پیشنهاد کرده است که حساب بانکی خود را از هر بانک دیگری که برای واریز یارانه تعریف کرده اید، تغییر دهید و به بانک رسالت بپیوندید و از این امتیاز بهره ببرید.

 

ساختار مناسب جهت وام برای ایجاد شغل

بانک رسالت به تولید و توسعه مشاغل ملی اهمیت فراوانی می دهد. اما طبق گفته مدیر عامل بانک قرض الحسنه ایی رسالت در حوزه اشتغال اعتقاد ما در این است که با تزریق پول و دادن وام رسالت کار ایجاد نمی شود بلکه برای این مهم باید ساختاری مناسب تعریف و طراحی شود

 

بانک رسالت و هدفش

حضور بانک قرض الحسنه رسالت در نظام بانکی برای کم کردن نرخ تسهیلاتی است که  مشتریان داده می شود. بانکداری اسلامی و حذف معقوله ایی به نام ربا وپایین آوردن سود و گرفتن آن در حد منطقی و کارمزد یکی از خدمات مهم و ویژه ایی است که وام رسالت به اقتصاد کشورمان انجام می دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied