شمانیوز
شما نیوز

نیازبه همکاری شرکت های هوشمند سازی جایگاه CNGبا شرکتهای PSP است

ایران کیش در همایش «CNG  فرصت توسعه پایدار» که در پژوهشکده علوم و فناوری انرژی دانشگاه شریف برگزار شد حضور یافت. همکاری بیشتر شرکتهای هوشمند سازی جایگاه با شرکتهای PSP، از جمله خواست های مطرح شده در این همایش بود .

نیازبه همکاری شرکت های هوشمند سازی جایگاه CNGبا شرکتهای PSP است
به گزارش شمانیوز به نقل از ایران کیش، ایران کیش در همایش «CNG  فرصت توسعه پایدار» که در پژوهشکده علوم و فناوری انرژی دانشگاه شریف برگزار شد حضور یافت. همکاری بیشتر شرکتهای هوشمند سازی جایگاه با شرکتهای PSP، از جمله خواست های مطرح شده در این همایش بود .

در بخش دیگری از این همایش تأثیرات بهره مندی از CNG در سبد انرژی کشور ، طرح هوشمند سازی جایگاه های  CNG ، ایجاد بسترسازی‌های مورد نیاز برای پیاده‌سازی انجام تغییرات در حوزه های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گفت و بر اهمیت مصرف گاز به عنوان سوخت پاک و با هزینه کم ، جذب حداقل 25% از خودرو ها در جهت بهره گیری از گاز در برنامه های توسعه و ایجاد تغییراتی در سیاست توسعه و بهره برداری از آن با شرایط فعلی کشور تاکید شد.

نبود سیاست گذاری جامع در سالهای قبل در این حوزه و همچنین عدم واگذاری این حوزه به بخش خصوصی از سوی دولت یکی از دلایل عمده مشکلات فعلی عنوان شد.

دراین همایش تاکید شد که بیشترین حوزه که در آن از گاز استفاده می شود، مصرف خانگی بوده که این روند مصرف باید به سایر قسمتها از جمله صنعت و حوزه خودرو سوق پیدا کند.



 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied