شمانیوز
شما نیوز

با حضور سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد؛

تجلیل از مدیران پیشکسوت اداره کل فرهنگی و اجتماعی

در نشست هم اندیشی خدمات فرهنگی و رفاهی بازنشستگان که به همت اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، از تلاش ها و خدمات صادقانه چهار نفر از مدیران پیشکسوت این اداره کل تجلیل شد.

تجلیل از مدیران پیشکسوت اداره کل فرهنگی و اجتماعی
به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در این نشست که با حضور سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری، نایب رئیس هیات مدیره و تعدادی از مدیران و کارشناسان این صندوق برگزار شد، از خدمات و تلاش های صادقانه محمدعلی ساری، مصطفی نبات چیان، حسن مسافری و عباس رشیدی از مدیران پیشکسوت اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق که در طول 22 سال اخیر سکان هدایت این حوزه را بر عهده داشتند، تجلیل شد.

 

در این نشست هم اندیشی، مدیران پیشکسوت به بیان دستاوردها، چالش ها، فراز و فرودها و اقدامات و برنامه های اجرایی دوران مدیریت خود در سال های اخیر پرداختند و پیشنهاداتی برای توسعه و بهبود کیفیت خدمات حوزه فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری ارائه کردند.

 

همچنین به رسم یادبود، لوح تقدیری از سوی سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری به مدیران پیشکسوت اهدا شد. در متن این لوح سپاس آمده است: چه غرور آفرینند عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری در مسیر خدمت به مردم، خالصانه از هیچ کوششی دریغ ننموده و با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران می سپارند. شور شیرین خاطرات تلاش های شما در سمت مدیرکل فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان که در جای¬جای آن اثر قدوم مؤثر و همت شما بر آن موج می¬زند به یادگار خواهد ماند و این باقیات صالحات چون چراغی فرا روی زندگی و فردای شما خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied