شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز پرستار

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی، یازدهم دی ماه مصادف با پنجم جمادی الاول، زاد روز حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را به تمامی پرستاران این سازمان تبریک گفت.

پیام تبریک معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز پرستار

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام دکتر امیر عباس منوچهری به شرح زیر است:

به نام یگانه هستی بخش

انسان ها به لبخندی که بر لبها می نشانند، به احساس خوبی که بر جا می نهند و به دردی که می کاهند، می‌ارزند.

یازدهم دی ماه مصادف با پنجم جمادی الاول و خجسته زاد روز پرستار کربلا و اسطوره صبر و پایداری، حضرت زینب کبری (س) و فرا رسیدن روز پرستار را به همه همکاران پرستار تبریک و شاد باش عرض می‌نمایم.

پرستاری از منظر پیامبران و ائمه اطهار(ع) یکی از راه های تعالی بشر و رسیدن به قله های ارزش و کمال انسانی است و پرستار در سایه دانش، تخصص و مهارت خود، با فروتنی و مهرورزی و صبر، همنوعان خویش را در عبور از کویر گداخته درد و بیماری، همراهی کرده و رنج و اندوه آنان را به شادی و امید مبدل می سازد و لبخند شادمانی را برگوشه لبانشان خلق می نماید.

پرستاران بعنوان عضوی از گروه درمان، نقش بسیار مهمی درجهت ارتقاء فرهنگ پیشگیری از بیماری‌ها و حوادث و ارائه خدمات مطلوب و همگام با دانش روز پزشکی به بیمه شدگان معزز را دارا می باشند. با توجه به جمعیت وسیع تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی و اهمیت نقش سازمان در نظام سلامت کشور، معاونت درمان تلاش می نماید در سایه نظام کارآمد و پویا و بکارگیری تجهیزات استاندارد و با اتکاء بر دانش و توانمندی کادر درمانی مجرب و ماهر، محیطی آرام و سرشار از نشاط و همدلی را جهت تحقق اهداف مذکور فراهم نماید.

امید است شما پرستاران ارجمند و فرهیخته، همچون گذشته با اتکال به ذات پاک پروردگار متعال و با کوله بار ارزشمند علم، مهارت و تجربه و با دستانی گرم و خستگی ناپذیر، در راه اعتلای سلامت و رضایتمندی بیمه شدگان محترم تلاش نموده و با کسب رضایت و اعتماد بیماران، موجبات خشنودی آفریدگار مهربان را فراهم نمایید.

اینجانب ضمن ارج نهادن به تلاش صادقانه همکاران ارزشمند و گرامی پرستار، آرزوی توفیق خدمت بیشتر و سلامتی و بهروزی همگان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied