شمانیوز
شما نیوز

استاندار فارس :

عملکرد تامین اجتماعی در رضایتمندی جامعه موثر است

استاندار فارس گفت: عملکرد تامین اجتماعی در ایجاد رضایتمندی مردم و بیمه شدگان موثر است.به ویژه در شرایط امروز جامعه، فعالیت‌های بهینه این مجموعه می‌تواند سبب ایجاد رضایتمندی گروه‌های وسیعی از مردم شود.

عملکرد تامین اجتماعی در رضایتمندی جامعه موثر است

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عنایت‌الله رحیمی، در دیدار با معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در شیراز افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان هم می‌تواند با ارتباط موثری که با اعضای تحت پوشش این سازمان برقرار می‌کند در ایجاد و افزایش این رضایتمندی نقش آفرین باشد.

وی، خواستار سرعت گرفتن روند اجرای بیمارستان تامین اجتماعی شیراز شد و تصریح کرد: با توجه به گستردگی جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی در استان فارس، ضرورت دارد که ارائه خدمات بیمارستانی این سازمان در این استان ارتقاء یابد.

عادل دهدشتی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی نیز در این نشست  با بیان اینکه طی سالهای گذشته برای اولین بار منابع و مصارف این سازمان سر به سر شده است،گفت: در حال حاضر، منابع و مصارف این سازمان در حالت توازن قرار دارند و برای ارتقای خدمات به بیمه شدگان تلاش می کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied