شمانیوز
شما نیوز

سود مشارکت بیش از 20درصدی بیمه‌نامه عمروسرمایه‌گذاری کوثر در سال 97

سود مشارکت در منافع بیمه‌نامه عمروسرمایه‌گذاری شرکت بیمه‌ کوثر در سال97 بیش از 20درصد اعلام و به حساب اندوخته بیمه‌نامه هر یک از بیمه‌گذاران واریز شد.

 سود مشارکت بیش از 20درصدی بیمه‌نامه عمروسرمایه‌گذاری کوثر در سال 97

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر، سود اندوخته بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری در سال 97 با نرخی بیش از سود تضمین شده و معادل 20/03درصد محاسبه و پرداخت شد.

مرتضی کامرانی خاطرنشان‌کرد: میانگین سود مشارکت بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری در 8 سال گذشته (سال‌های 1390 تا 1397) رقم 29/22درصد بوده است.

وی تاکید کرد: تفکیک اندوخته حساب‌های بیمه‌های زندگی از سایر حساب‌های شرکت، تفکیک سرمایه‌گذاری‌های مربوط به این بخش از سایر بخش‌‌ها و همچنین شناسایی حوزه‌های سوداور برای سرمایه‌گذاری و تزریق منابع بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری به آن‌ها، ازجمله عوامل تحقق سود مشارکت در منافع بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری است.

مدیر بیمه‌های زندگی بیمه‌کوثر با بیان اینکه ورود به حوزه‌های سرمایه‌گذاری پربازده و فعالیت‌های مستمر مدیران اقتصادی شرکت در بالا بردن کیفیت سرمایه‌گذاری‌ها و توسعه فروش این بیمه‌نامه از اهم برنامه‌های شرکت است، تاکید کرد: بیمه‌کوثر در تلاش است در سال‌های آتی ازطریق کاهش هزینه‌های بیمه‌گری و افزایش درامدها، بیشترین منافع را برای بیمه‌گذاران بیمه‌نامه‌های  عمروسرمایه‌گذاری فراهم کند.

کامرانی با اشاره به چند وجهی بودن بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری گفت: در این بیمه‌نامه پوشش‌هایی مثل فوت، بیماری‌ها، حوادث، ازکارافتادگی و غیره ارایه می‌شود، ضمن اینکه مقابله با اثر تورم، امکان برداشت از اندوخته، دریافت وام بدون نیاز به ضامن، سود مشارکت در منافع از مزایای دیگر این بیمه‌نامه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied