شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه 98/10/14 + تغییرات

قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه 98/10/14 + تغییرات

قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه 98/10/14 + تغییرات

قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه 98/10/14 + تغییرات

 

 

این خبر در هر ساعت بروزرسانی می شود...

 

قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه 98/10/14 // ساعت 14:15

5db139d6-dfff-4c18-b91b-eca2a076e3b0


divider1

 

 

افزایش حدود ٢٠ درصدی قیمت سکه و طلا

به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در هفته‌ای که گذشت، باتوجه به نوسانات قیمت‌های جهانی که افزایشی هم بوده است، بازار داخل را نیز تحت تأثیر قرار داده و در حدود ١٠ الی ٢۵ درصد سبب افزایش قیمت‌ها در بازار داخلی سکه و طلا شده است. ضمن اینکه داد و ستد نیز در هفته اخیر رونق چندانی نداشته است.divider1

 

 

همزمان با انتشار خبر شهادت قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران در حمله هوایی نیروهای آمریکایی، قیمت جهانی نفت و طلا در جریان معاملات آخرین روز کاری هفته افزایش یافت ولی بازارهای سهام وارد فاز قرمز شدند.

 قیمت هر بشکه نفت خام پایه برنت دریای شمال تا ظهر جمعه ۲ دلار و ۳۷ سنت افزایش یافت و به ۶۸ دلار و ۶۲ سنت رسید. بدین ترتیب قیمت جهانی نفت به بالاترین حد از ۲۳ ماه مه پیش تاکنون یعنی طی بیش از ۷ ماه گذشته جهش کرد.

 

 

به دنبال ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی در عراق، قیمت نفت خام برنت بیش از 4 درصد افزایش یافت  و از 66.25 دلار در هر بشکه به 69.16 دلار رسید.

divider1

سکه باز هم بالا رفت

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز پنجشنبه ۱۲ دی ۹۸ به ۴ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان رسید.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی افزایشی نردیک به ۵۰ هزار تومان را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است. در عین حال قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید که افزایشی ۱۰ هزار تومانی را ثبت کرده است. بهای هر قطعه نیم سکه ۲ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان، ربع سکه ۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۹۱۰ هزار تومان اعلام شد.

هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱۵۲۰ دلار و ۵۲ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۷۵ هزار و ۷۸۲ تومان است.

فعالان بازار می‌گویند قیمت‌ها در بازار روندی افزایشی را طی می‌کند که طبیعی است چرا که قیمت‌ها در بازار‌های جهانی روندی افزایشی را طی می‌کند و در عین حال فرارسیدن سال نوی میلادی همواره با افزایش تقاضا در بازار طلا و سکه همراه است. افزایش تقاضا در سال جاری البته اندک و کمتر از سال‌های گذشته گزارش شد.//تابناک

divider1

قیمت دلار و یورو در بازار تهران امروز 12 دی//

 

 

قیمت دلار در بازار تهران امروز

دلار در بازار امروز تهران، به ۱۳,۳۳۰ (سیزده هزار و سیصد و سی ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۷ درصدی داشته است.//دنیای اقتصاد

 

 

قیمت یورو امروز

یورو، امروز به ۱۴,۲۵۴ (چهارده هزار و دویست و پنجاه و چهار ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش داشته است.//دنیای اقتصاد

divider1

مرور بازار در روزهای گذشته//

 

 

قیمت سکه تمام‌‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۶۵۵ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۷۷ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت دلار در بازار آزاد به کمتر از ۱۳ هزار تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید  4 میلیون و 655 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 669 هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی 2 میلیون و 379 هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و 480 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 913 هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای 18عیار هم 477 هزار و 200 تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1517 دلار معامله می‌شود.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلای 24عیار 636 هزار و 300 تومان، هر مثقال طلا 2 میلیون و 67 هزار تومان تعیین شده است.

هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد 12 هزار و 956 تومان، قیمت درهم امارات 3 هزار و 664 تومان، یورو 14 هزار و 250 تومان و قیمت پوند انگلیس 17 هزار و 717 تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم  12 هزار و 950 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 12 هزار و 850 تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها 14 هزار و 250 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 14 هزار و 150 تومان است.//تسنیم

divider1

 ** منبع قیمت ها در جدول سایت .tgju.org می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied