شمانیوز
شما نیوز

طی دوره ۶ ماهه؛

"کگل" به هر سهم ۶۹۹ ریال اختصاص داد

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸ به صورت حسابررسی شده، به ازای هر سهم خود ۶۹۹ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به گزارش حسابرسی نشده کاهش ۳ درصدی را نشان می‌دهد.

"کگل" به هر سهم ۶۹۹ ریال اختصاص داد
به گزارش شمانیوز به نقل از ایستانیوز، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با سرمایه ۴۸ میلیون ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.
 
شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در دوره یاد شده، مبلغ ۲۵ هزار و ۱۶۵ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۶۹۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۴۵ درصدی برخوردار است.
 
شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در گزارش حسابرسی شده، کاهش سود هر سهم را به دلیل افزایش مالیات بردرآمد اعلام کرده است.
 
"کگل" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۷ هزار و ۲۳۵ میلیارد و ۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۴۸۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.
 
همچنین بر اساس این گزارش، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، سود هر سهم را با افزایش ۲۷ درصدی نسبت به سال گذشته، ۷۷۹ ریال و سود خالص را ۳۰ هزار و ۴۵۱ میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریال اعلام کرده بود

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied