شمانیوز
شما نیوز

پیام تسلیت رئیس هیأت مدیره شرکت توسعه صنایع پارسیان به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی

رئیس هیأت مدیره شرکت توسعه صنایع انرژی بر پارسیان جنوب به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، پیام تسلیتی صادر کرد.

 پیام تسلیت رئیس هیأت مدیره شرکت توسعه صنایع پارسیان به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه صنایع پارسیان، متن پیام حسن شاهرخی به شرح زیر است:  

 

بسم رب الشهداء

هر روز که فرزند خود را در کمال آرامش در آغوش گرفته و در کنار عزیزانمان اوقات خود را میگذرانیم، دلیرمردانی در این سرزمین هستند که جان بر کف و دریادل، در میادین پرخطر و پرتهدید حضور یافته و با گامهایی استوار، امنیت و آسایش را به ما مردم هدیه میکنند.

 

توسعه و شکوفایی امروز منطقهای که در آن زندگی میکنیم را مرهون همین امنیت و ثباتی هستیم که دلیرمردان روز و پارسایان شب در این سرزمین به ما عطا کردهاند و و این اطمینان را به ما میدهند تا در سایه همین آرامش و امنیت، به امید فردایی بهتر برای وطن عزیزمان تلاش کنیم؛ امیدی که در من و همکارانم بال و پر میگیرد تا فردای سرزمینمان را بهتر و شکوفاتر ببینیم.

 

ایمان دارم ایران عزیز ما، سرزمین مادری ما، بهترین جای دنیا است و این ایمان را به برکت غیرت، شجاعت و شهامت سردارانی جان برکف چون شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی فرزند رشید ایران و سرباز ولایت دارم؛ بزرگمردی که فارغ از نامها و عنوانها مرزهای امنیت ما مردم ایران را تا دوردستها پیش برد و آبادانی و سرافرازی ایران را در جهان جاودانه کرد. سردار دلیری که آوازه نامش در سرتاسر جهان پیچید و پس از عمری مجاهدت در راه خدا، به آرزوی دیرینه اش دست پیدا کرد و به همرزمان شهیدش پیوست.

 

بدینوسیله شهادت سردار رشید ایران، سپهبد قاسم سلیمانی را به تمامی همرزمان و هم سنگران ایشان بهویژه سردار سالاری فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرمزگان، سردار روانکار فرمانده محترم دریایی منطقه چهارم و سرهنگ پاسدار مؤذن فرمانده محترم سپاه پاسداران منطقه پارسیان که پیشگام امنیت ایران اسلامی در کنار آب های نیلگون خلیج فارس هستند، تبریک و تسلیت عرض میکنم.  

 

حسن شاهرخی                                

رئیس هیأت مدیره شرکت توسعه صنایع انرژی بر پارسیان جنوب

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied