شمانیوز
شما نیوز

مراجعه بیش از 3میلیون نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی گلستان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان از مراجعه بیش از 3میلیون نفر طی 9 ماهه اول سالجاری به مراکز درمانی تامین اجتماعی گلستان خبر داد.

مراجعه بیش از 3میلیون نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی گلستان

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر احمد نصرتی در دیدار با استاندار گلستان عملکرد حوزه درمان تامین اجتماعی گلستان را تشریح کرد.

وی گفت: در اغلب شهرهای استان گلستان پروژه ساخت و راه اندازی مراکز درمانی و یا توسعه مراکز موجود را داریم تا به سطحی قابل قبول به نسبت بیمه شدگان و نیاز آنها به خدمات درمانی برسیم.

دکتر نصرتی همچنین به آمار 9 ماهه مراجعات مراکز درمانی استان اشاره کرد و گفت: تا پایان آذر ماه سالجاری بیش از 3 میلیون مراجعه در درمان مستقیم و بیش از 5 میلیون مراجعه در حوزه درمان غیر مستقیم داشته ایم که در مجموع بیش از 8 میلیون نفر را پاسخگو بوده ایم.

گفتنی است در این دیدار، طالبا دبیر اجرایی خانه کارگر استان گلستان و عضو شورای مرکزی خانه کارگر و کوهستانی عضو کانون عالی و رئیس کانون بازنشستگان استان گلستان به ارائه گزارش و تشریح اقدامات و عملکرد مجموعه پرداختند.

همچنین مازندرانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان، نیک نیا مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان، مکرمی مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان گلستان، ریاحی رئیس هیئت مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار و جمعی از معاونین و اعضای هیئت مدیره و تشکیلات خانه کارگر و کانونهای بازنشستگی استان گلستان در این جلسه نیز حضور داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied