شمانیوز
شما نیوز

برگزاری آئین بزرگداشت و تجلیل از مقام پرستار در استان مرکزی

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، مراسم گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار به همت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی برگزار شد.

برگزاری آئین بزرگداشت و تجلیل از مقام پرستار در استان مرکزی

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در این مراسم با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به حاضران گفت: پرستار جسم و روح خود را عاشقانه صرف خدمت به همنوع می کند، بی شک رنج و زحمات حرفه مقدس پرستاری و ایثار و ازخودگذشتگی این انسان های والا مقام در تسکین آلام دردمندان بر کسی پوشیده نیست،

وی افزود: دلسوزی و احساس مسئولیت پرستاران در حفظ سلامت مردم قابل تقدیر است.

دکتر ثریا پازوکی مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی نیز در ادامه این مراسم گفت: جامعه پرستاری یکی از حلقه های مهم و موثر در زنجیره سلامت و از ارکان مهم بهداشت و درمان جامعه هستند. 

وی افزود: بدون تردید نامگذاری سالروز ولادت باسعادت بزرگ بانوی حماسه کربلا حضرت زینب کبری (س) بعنوان روز پرستار زیباترین تکریم و ادای دین و احترام به مقام والای پرستاران عزیز است که با علاقه، حرفه مقدس و گرانسنگ پرستاری را برای خدمت به جامعه برگزیده اند و درکسوت پربهای پرستاری و در سایه صبوری، مهربانی  و گذشت برای آسایش و سلامت جامعه ایثار می کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: با وجود افزایش تحریم‌های ظالمانه و مشکلات اقتصادی موجود مدیریت درمان تامین اجتماعی موفق شد طرح ها و پروژه های عمرانی را بدون وقفه اجرا کند و با ایجاد محیط کاری استاندارد و فضایی دلنشین برای کادر پرستاری زمینه ارتقاء خدمات درمانی را مهیا سازد.

دکتر پازوکی افزود: در سال 1397 پروژه های استاندارد سازی بلوک زایمان، ساخت بخش نوزادان و NICU، استاندارد سازی استریل مرکزی و ساخت بخش فیزیو تراپی در بیمارستان شهید دکتر چمران ساوه، ساخت بخش CCU-ICU در بیمارستان امام خمینی (ره) اراک و ساخت بخش بستری نوزادان و CCU –ICU در بیمارستان شازند به اتمام رسید.

وی ادامه داد: در سال 1398 پروژه ساخت اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی شازند و ساخت بخش CCU-ICU بیمارستان شهید دکتر چمران ساوه به پایان رسیده است و در دهه مبارک فجر بهره برداری خواهد شد.

دکتر پازوکی گفت: پروژه ساخت پلی کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) اراک نیز بعنوان بزرگترین پروژه عمرانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با زیر بنای 4160 مترمربع در 3 طبقه از 8 ماه پیش آغاز شده و با پیشرفت چشمگیر 50 درصدی از برنامه زمان بندی پیشنهادی 23درصد جلوتر بوده و بهره برداری از این کلینیک با افزایش کمیت و کیفیت خدمات درمانی موجب رضایت مندی بیمه شدگان تامین اجتماعی و مردم استان خواهد بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied