شمانیوز
شما نیوز

توسط مدیران کل راه و شهرسازی و بانک مسکن استان همدان صورت پذیرفت

عزم جدی برای تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر

مدیر شعب استان همدان با هدف ارتقاء سطح همکاری های دوجانبه و تعامل بین بانک مسکن و اداره کل راه و شهرسازی با مدیر کل جدید سازمان مذکور دیدار و گفتگو کرد .

عزم جدی برای تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر

به گزارش شمانیوز به نقل از هیبنا، مدیر شعب استان همدان ضمن تبریک انتصاب مهندس داریوش حسینی و آرزوی موفقیت برای وی در سمت جدید، از حسن همکاری مدیر کل سابق سازمان و کارکنان ساعی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، قدردانی کرد.

مالمیر با اشاره به بلاتکلیفی بیش از 2200 واحد مسکن مهر استان همدان و تفاهم نامه منعقد شده بین بانک مسکن و وزارت راه و شهرسازی ،بر ضرورت برگزاری مستمر جلسات مسکن مهر به منظور رفع مشکلات و معضلات پیش روی پروژه ها تاکید کرد، که این امر مورد تایید مدیر کل راه و شهرسازی نیز قرار گرفت و مقرر شد هماهنگی لازم در این خصوص با مقامات ارشد استانی و مرکز نیز صورت پذیرد.

مالمیر با قدردانی از حسن نظر مهندس حسینی بیان داشت: با رایزنی هایی که انجام شد، مقرر شد در اولین فرصت با برگزاری جلسه ای با حضور کارشناسان بانک و سازمان مذکور، راهکارهای عملی افزایش سطح تعاملات مورد بحث و بررسی قرار گیرد. ضمن اینکه مدیر کل راه و شهرسازی نیز با تاکید بر تشکیل کارگروه مسکن با حضور سازمان های ذیربط بر پیگیری و رفع مشکلات واحدهای باقیمانده مسکن مهر و آغاز پروژه های طرح اقدام ملی مسکن ،نظر مساعد خود را در خصوص همکاری بیشتر با بانک مسکن اعلام کرد.

داریوش حسینی نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست ،از تلاش مجموعه بانک مسکن در انجام رسالت خود؛یعنی کمک به خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه بویژه طرح مسکن مهر قدردانی و ابراز امیدواری کرد تا با همدلی و همراهی دو سازمان مشکلات پیش روی پروژه های باقیمانده مسکن مهر در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن منافع هر دو سازمان مرتفع شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied