شمانیوز
شما نیوز

پیام تسلیت مدیرعامل بانک سینا در پی شهادت سردار سلیمانی

مدیرعامل بانک سینا در پیامی، شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت سرافراز ایران اسلامی و خانواده ایشان تسلیت گفت

 پیام تسلیت مدیرعامل بانک سینا در پی شهادت سردار سلیمانی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت فرمانده پرافتخار و دلاور جبهه مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی را به حضرت ولی عصر(عج)، نائب برحق ایشان مقام معظم رهبری مدظله العالی، ملت عزیز و خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

سردار سلیمانی فرمانده ای شجاع، باتدبیر و سرباز ولایت و امت بود. این مبارز دلیر و سردار رشید اسلام عمر با برکت خود را در راه اعتلای اسلام و سرافرازی میهن ایران اسلامی صرف کرد و به فرموده مقام معظم رهبری افتخارش این است که به دست شقی ترین آحاد بشر و دشمنان ملت ایران و جهان اسلام یعنی امریکای جنایتکار به درجه رفیع شهادت و به آرزوی دیرینه خود رسید.

فقدان آن بزرگ مرد ثلمه بزرگی برای جبهه مقاومت است، او مالک اشتر مقام عظمای ولایت و مرد میدانهای سخت نبرد حق علیه باطل بود، هر چند با شهادت او جبهه مقاومت سرداری بزرگ را از دست داد اما تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی نشان داده که شهادت بزرگ مردانی چون سردار سلیمانی، قدرت جبهه حق راسخ تر ، عزمشان جزمتر و توانشان بیشتر شده است .

این راه تا ظهور حضرت حجت ادامه دارد و بسیجیان مقام عظمای ولایت آماده اند تا با ضربات سخت بر پیکر نظام پوشالی استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار ، انتقام خون شهدای والامقام را از آمران و عاملان این جنایت و اقدام تروریستی بگیرند.

از خداوند متعال برای آن شهید والامقام آرزوی علو درجات و برای خانواده ایشان صبر جمیل آرزومندم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied