شمانیوز
شما نیوز

معاون توسعه و برنامه‌ریزی موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی:

انجام پژوهش‌های کاربردی اولویت اول موسسه عالی پژوهش سازمان تأمین اجتماعی است

معاون توسعه و برنامه‌ریزی موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی گفت: اولویت اول موسسه عالی پژوهش این است که پژوهش‌های کاربردی و مورد نیاز سازمان تأمین اجتماعی را در دستور کار قرار دهد و طرح‌های پژوهشی این موسسه مبتنی بر نیازها و اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی باشد.

انجام پژوهش‌های کاربردی اولویت اول موسسه عالی پژوهش سازمان تأمین اجتماعی است

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، نعمت علیپور در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان واحدهای مختلف معاونت بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی و روسای گروه‌های پژوهشی موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: در موسسه عالی پژوهش تصمیم گرفتیم که در جلسات جداگانه با واحدهای تخصصی سازمان تأمین اجتماعی به بحث و تبادل نظر بپردازیم و با همفکری کارشناسان واحدها اولویت‌های پژوهشی هر حوزه را تعریف کنیم.

وی ادامه داد: پژوهش امری زمان‌بر است و این موضوع مورد توجه سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد و پروژه‌های پژوهشی با نگاه بلندمدت طراحی و اجرا می‌شود.

کیوان مرتضوی، رئیس گروه اقتصاد بیمه و برنامه‌ریزی معاونت بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: اینکه اولویت‌های پژوهشی موسسه عالی پژوهش با همفکری واحدهای تخصصی سازمان تعیین شود، ایده بسیار خوبی است.

وی افزود: در گذشته چند عنوان پژوهشی را به موسسه عالی پژوهش ارائه کرده‌ایم و امیدواریم با همفکری و تبادل نظر بتوانیم متناسب با امکانات و ظرفیت‌های موسسه عالی پژوهش و نیازها و اولویت‌های سازمان بهترین و موثرترین عناوین پژوهشی را برای اجرا انتخاب کنیم.

اسدالله عظیم‌پور، معاون، اداره کل آموزش و پژوهش سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: تعامل سازمان تأمین اجتماعی و موسسه عالی پژوهش موضوع مهمی است که مورد توجه اداره کل آموزش و پژوهش قرار دارد.

وی افزود: رابطه موسسه عالی پژوهش با سازمان تأمین اجتماعی براساس متد علمی تعیین می‌شود و موسسه برای سازمان نقش راهنما دارد و متناسب با اولویت‌های سازمان به فعالیت پژوهشی می‌بپردازد.

در ادامه این جلسه نمایندگان ادارات کل معاونت بیمه ای و گروه‌های پژوهشی موسسه عالی پژوهش به بیان دیدگاه‌ها و تبادل نظر درباره تعیین اولویت‌های پژوهشی پرداختند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied