شمانیوز
شما نیوز

جلسه تکریم محسن پورکیانی با حضور وزیر اقتصاد

جلسه تکریم محسن پورکیانی با حضور دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

جلسه تکریم محسن پورکیانی با حضور وزیر اقتصاد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، در جلسه ای با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاونین وزیر کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی و اعضای هیات مدیره و مدیران ستادی و اجرایی بیمه ایران از محسن پورکیانی،‌ مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره بیمه البرز به خاطر عملکرد خوب در بیمه ایران در زمان تصدی وی به عنوان مدیرعامل و رییس هیات مدیره این شرکت تکریم و قدردانی شد.

محسن پور کیانی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره سابق بیمه ایران در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی  و ذکر خصایص و سجایای بی نظیر و روحیه جهادی ، شهادت طلبی ، از خود گذشتگی و خلوص پاک آن شخصیت بزرگ و قدردانی از مردم و قدرشناس ایران اسلامی در مراسم تشیع پیکر مطهر شهید عزیز ، به تشریح عملکرد و دستاوردهای خود در دوران تصدی مدیر عاملی بیمه ایران پرداخت و خاطر نشان کرد: با عنایت خاص ربوبی و همت و همراهی و تلاش همه ارکان آن شرکت در این مدت موضوعات ، برنامه ها و سیاست های مهم و محوری که ترسیم و طراحی کرده ایم بخش عمده ای محقق شده که جا دارد از یکایک همکاران صدیق به جهت همکاری های بی و قفه شان قدردانی نمایم.

وی با اشاره یه سوابق خود افزود : خداوند بزرگ را شکرگزارم که توفیق خدمت بخش عمده ای از دوران کاری ام را در شرکت بزرگ بیمه‌ای، این سرمایه ملی مردم و دولت مقرر نمود و تجارت مفید و ارزشمندی را در حوزه خدمت رسانی بیمه ای به مردم عزیمان کسب نموده ام.

پور کیانی گفت : در مدت مدیر عاملی بیمه ایران ، بخش عمده ای از برنامه های ترسیمی تلاش و همدلی همکاران محقق و بخشی نیز در مسیر تحقق و اجرا قرار گرفت و البته مواردی هم باقی مانده که یقین دارم گروه مدیریتی فعلی با توان مضاعف آن را پیگیری ، اجرا و دنبال خواهند نمود.

مدیرعامل و رئیس سابق هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به اهمیت منابع انسانی در پیشبرد فعالیت‌های تخصصی و بیمه ای تصریح کرد: به اعتقاد من سرمایه انسانی بیمه ایران بی نظیر هستند و دستاوردها و توفیقاتی هم که در این مدت حاصل شده حتما نتیجه الطاف الهی و همت و تلاش خالصانه و بی وقفه نیروهای صدیق شرکت بوده است که بدین منظور قدردان و سپاسگزار همه همکاران و مدیران در کلیه سطوح سازمانی بیمه ایران هستم.

وی افزود: شاخص های مهمی از قبیل اصلاح نسبت های مالی ، بهبود نقدینگی ، اصلاح ترکیب پورتفوی، کاهش ضریب خسارت، رشد مطلوب حق بیمه، تقویت ذخایر، تفکیک حساب‌های بیمه زندگی و ارتقا دو رتبه ای توانگری و مواردی دیگر که انعکاس آن در آمار عملکرد شایان ذکر است بخشی از نتایج و دستاورد حاصله است.

مدیرعامل بیمه البرز، افزود: در مواردی هم برنامه های عملیاتی و فعالیت ها آغاز شده و اجرایی شده که باید پیگیری و تکمیل شود.

محسن پور کیانی در پایان ضمن قدردانی از وزیر امور اقتصاد و دارایی، معاونین، ریاست کل بیمه مرکزی، اعضای هیات مدیره بیمه ایران و تمامی مدیران ستادی و اجرایی و کارکنان بیمه ایران، ابراز امیدواری کرد : سیاست ها بر مدار رعایت مصالح و جایگاه بیمه ایران و همچنین ریسک سنجی منطقی استمرار یابد و کماکان بیمه ایران تکیه گاه نه فقط مردم ایران بلکه تمام شرکت های بیمه کشور باقی بماند.

 

  • 1
  • 2
  • 3
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied