شمانیوز
شما نیوز

بازدید مدیران شرکت تجارت صنعت خلیج فارس از پتروشیمی بندرامام

مدیرعامل و دیگر مدیران ارشد شرکت تجارت صنعت خلیج فارس از مجتمع پتروشیمی بندرامام بازدید کردند.

بازدید مدیران شرکت تجارت صنعت خلیج فارس از پتروشیمی بندرامام

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام، رضا عبادزاده مدیرعامل شرکت تجارت صنعت خلیج فارس به همراه هیاتی در مجتمع پتروشیمی بندرامام حاضر شدند و از نزدیک از فرآیندهای تولیدی و واحدهای عملیاتی پتروشیمی بندرامام بازدید کردند.

پس از این بازدید، جلسه‌ای با حضور حمیدرضا رستمی مدیرعامل و مدیران ارشد پتروشیمی بندرامام با مدیران ارشد شرکت تجارت صنعت خلیج فارس در سالن کنفرانس مجتمع برگزار شد.

طی این جلسه حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه توضیحاتی از پیشینه و نحوه احداث مجتمع و همچنین شرایط فعلی شرکت در حوزه تولید، تعمیرات و نیروی انسانی ارائه کرد.

رستمی در ادامه با توجه شرایط کشور که دچار تحریم های ظالمانه و غیرقانونی شده است از زحمات مجموعه تجارت صنعت خلیج فارس در پیشبرد اهداف نظام در حوزه فروش و صادرات محصولات پتروشیمی تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه جلسه عبادزاده مدیرعامل شرکت تجارت صنعت خلیج فارس ضمن ابراز رضایت به منظور حضور در مجتمع پتروشیمی بندرامام اظهار داشت: همواره همکاری بسیار مطلوبی بین بازرگانی پتروشیمی بندرامام و شرکت تجارت صنعت وجود دارد و انتظار می‌رود سطح تعاملات ارتقاء یابد.

گفتنی است پتروشیمی بندرامام و تجارت صنعت خلیج فارس از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به شمار می‌روند که در این بین پتروشیمی بندرامام ماموریت تولید انواع محصولات و شرکت تجارت صنعت ماموریت فروش و صادرات محصولات را به عهده دارند.

679A5450

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied