شمانیوز
شما نیوز

جدال و تلاشی بی ثمر از سوی باند سدیدی مدیرعامل سابق گروه توسعه ملی برای تخریب مدیری موفق و جوان

پس از عملکرد ضعیف سدیدی مدیر عامل گروه توسعه ملی و برکناری وی از این سمت ،فضای تخریب و چالشی بسیار گسترده ای در فضای این هلدینگ بزرگ و مهم بوجود آمده است .

جدال و تلاشی بی ثمر از سوی باند سدیدی مدیرعامل سابق گروه توسعه ملی برای تخریب مدیری موفق و جوان

به گزارش شمانیوز، پس از عملکرد ضعیف سدیدی مدیر عامل گروه توسعه ملی و برکناری وی از این سمت، فضای تخریب و چالشی بسیار گسترده ای در فضای این هلدینگ بزرگ و مهم بوجود آمده است .

 

سدیدی که  برکنارییش  هنوز برایش  هضم نشده است ، تلاش دارد تا برخی اخبار و گزارشات غلط و هدف دار انتصابات در این گروه را تحت الشعاع قرار دهد .بعد از اینکه نتوانست با اخبار جعلی از جمله  حمایت هیات مدیره های این گروه از وی و هزینه فراوان برای مثبت جلوه دادن عملکردش به جایی برسد سیاست تخریب مدیران دارای عملکرد مثبت و موفق را که در صدد انتصاب در این گروه هستند را پیشه گرفته است که از جمله این افراد مجید محسنی مجد مدیرعامل موفق گروه به پخش بود که چند صباحی پیش به عنوان سرپرست ایرانول منصوب شد اما به در خواست مدیران ارشد در وزارت اقتصاد و بانک ملی با توجه به عملکرد خوبش بر ای تصدی گروه صنایع بهشهر کاندید شده است  اما متاسفانه برخی با آدرس های غلط و فضاسازی مسموم درصدد جلوگیری از این انتصاب هستند .عملکرد محسنی مجد در شرکت به پخش که  در دهه‌ های اخیر نقش کلیدی در توسعه صنایع تولیدی کشور ایفا کرده و جایگاه بسیار مهمی در میان تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی دارد، نشان میدهد تاکید مدیران ارشد بر ای انتصاب وی بسیار منطقی و تکیه بر شایسته سالاری بوده است .

 در شرایطی که تولیدکنندگان در تکاپوی تأمین نقدینگی و سودآوری برای بقا و رشد کسب وکار خود هستند و مصرف کنندگان با چالش حفظ قدرت خرید دست و پنجه نرم می کنند، به پخش در زمان مدیریت محسنی مجد توانست با ارتقاء و کارآیی این صنعت به عنوان حلقه واسط بین تولیدکننده و مصرف کننده که سهم مهمی از قیمت تمام شده را به خود اختصاص می دهد، نقش محوری را ایفا نماید.

 دارابودن بیش 1500 نفر پرسنل کوشا و توانمند که توانستند در سال مالی 2019 با رشد 86 درصدی فروش نسبت به دوره مشابه بار دیگر برگ زرینی در کارنامه خود ثبت نمایند.

 مدیریت، تقویت و توسعه فروش مویرگی، سازمانی و زنجیره ای، توسعه ناوگان حمل و نقل، افزایش 25 درصدی فضاهای عملیاتی، رشد 49 درصدی عملکرد نسبت به بودجه سال مالی گذشته، رشد 45 درصدی فروش نمایندگی های سراسر کشور و رشد 10 درصدی خرید وزنی در شرایط حساسی که تحریم در سراسر کشور سایه افکنده بود گوشه ای از همت بلند مردان و زنان کوشای به پخش بوده است.

اکنون سوال این است یک مدیر چه عملکردی باید داشته باشد که بتواند در سطح ملی ارتقا داشته باشد؟ یک مدیر که با انسجام و هم افزایی و کار تیمی آشناست و با تکیه بر این امر توانسته است به موفقیت دست یابد ، چرا نباید در سطح گسترده تری مدیریت کند ؟ به راستی شایسته سالاری بر ای مدیران موفق کجای علم مدیریت معنا پیدا می کند که برخی با بی اخلاقی درصدد تخریب نیروهای کارآمد هستند و با بهانه ها و اشکالتراشی ها فاقد پشتوانه مبنای مدیریتی کشور را زیر سوال می برند؟

بگذارید از محسنی مجد دفاع کنیم تا مدیر ان موفق دیگر بتوانند در مقابل تخریبها ایستاده و بر ای انتصاب در پست های کلیدی نظام به خود ترس راه ندهند . وظیفه سنگین است اما قابل اجراست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied