شمانیوز
شما نیوز

‌مهندس صدری خبر داد:

جبران خسارت مشتریان شبکه دیتای مخابرات منطقه تهران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: به دنبال بروز اختلالات فنی در در شبکه دیتای تلفن ثابت برخی مناطق تهران در روزهای اخیر، این موارد سریعا بررسی شده و ضمن جبران اختلالات فنی پیش آمده، خسارت وارده به مشترکین هم به نحو مقتضی جبران می‌شود.

جبران خسارت مشتریان شبکه دیتای مخابرات منطقه تهران

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: بروز هر گونه اختلال در مسیر خدمت رسانی به مشتریان فهیم مخابرات به هیچ وجه پذیرفته نیست و علاوه بر جبران سریع اختلالات فنی پیش آمده و دلجویی از مشترکین عزیز، با مقصرین بروز این اتفاق ناخوشایند به صورت جدی برخورد می شود.

وی با تاکید بر لزوم استمرار ارتباطات و عدم قطعی و پایداری شبکه دیتا در سراسر کشور عنوان داشت: علی رغم گستردگی مجموعه خدمات ارائه شده به مشتریان در بخش های مختلف صوت و دیتا به انواع مشتریان خانگی ، تجاری و عمده توسط شرکت مخابرات ایران، با توجه به اهمیت پایداری ارتباطات، هیچ گونه قطعی قابل پذیرش نیست.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر تذکر به زیر مجموعه های مرتبط فنی و شبکه در مورد لزوم برقراری همیشگی ارتباطات در بخش های مختلف، با مسئولین خاطی و کم توجه که در این اختلال چندروزه نقش داشتند ، برخورد لازم صورت می پذیرد.

وی در پایان اعلام کرد: تمام مشتریان مخابرات در سراسر کشور می توانند شکایات و انتقادات خود را برای ارائه بهتر خدمات با سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ و همچنین درگاه ارتباط مستقیم با مدیرعامل در وب سایت شرکت مخابرات در میان بگذارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied