شمانیوز
شما نیوز

اعلام مکان جدید ۴ شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران

مکان جدید شعب شیخ تپه (کد ۷۸۲۳) آذربایجان غربی، آیت اله حیدری (کد ۲۶۱۱) ایلام، بیهقی (کد ۳۶۰۷) خراسان ضوی و خیابان تهران (کد ۴۴۰۵) سمنان اعلام شد.

اعلام مکان جدید ۴ شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بر این اساس، شعبه شیخ تپه (کد ۷۸۲۳) در استان آذربایجان غربی از تاریخ ۹۸/۱۰/۰۵ به آدرس: ارومیه، بلوار آزادگان، نرسیده به میدان مولوی، جنب بانک رفاه منتقل شده و مشتریان، مراجعین و متقاضیان خدمات بانکی می توانند با شماره تلفن های ۳۳۴۳۳۲۷۶ – ۳۳۴۳۳۲۷۷ – ۰۴۴ تماس حاصل نمایند.

شعبه آیت اله حیدری (کد ۲۶۱۱) نیز در مکان ایلام، ۲۴ متری ولی عصر(عج)، روبروی تالار بانک صادرات جانمایی شده و هموطنان می توانند با شماره تلفن های ۳۳۳۸۰۳۰۰ – ۳۳۳۸۰۲۵۰ – ۰۸۴ تماس بگیرند.

همچنین، شعبه بیهقی (کد ۳۶۰۷) استان خراسان رضوی با شماره تلفن ۴۴۲۲۱۱۳۱ – ۰۵۱ در سبزوار، خیابان اسرار شمالی، بین اسرار ۴ و ۶ واقع شد.

در همین راستا، شعبه خیابان تهران (کد ۴۴۰۵) استان سمنان نیز در شاهرود، میدان جمهوری، خیابان شهدا، پایین تر از مسجد صاحب الزمان(عج) مستقر شده و نام آن به میدان جمهوری تغییر یافت. مشتریان می توانند برای تماس با شعبه از شماره تلفن ۳۲۲۴۱۳۸۸ – ۰۲۳ استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied