شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در دیدار با روساى کانو نهاى بازنشستگی کشوری تهران:

اجرای آزمایشی تجمیع بیمه پایه سلامت و تکمیلى

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از اجرای طرح تجمیع آزمایشی بیمه تکمیلى آتیه سازان و بیمه پایه سلامت برای بازنشستگان کشوری تا پایان سال خبر داد و ابراز امیدواری کرد این اقدام نظر بازنشستگان عزیز را تامین کند.

اجرای آزمایشی تجمیع بیمه پایه سلامت و تکمیلى

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا، مهندس طاهر موهبتى در سى و هشتمین گردهمایى روساى کانون هاى بازنشستگی استان تهران افزود: بهداشت و درمان از نیازمندیهای اصلی و عمومى بازنشستگان است و از آن جایى که  در دوران بازنشستگی به لحاظ وضعیت جسمی  میزان آسیب پذیرى و ابتلا به بیمارى در این قشر بیشتر می‌شود بازنشستگان یک سوم  از درآمد و حقوق خود را به امر سلامت و درمان اختصاص می‌دهند .

 

 وی در ادامه با تاکید براجرای برنامه های پیشگیرانه در حوزه سلامت تاکید کرد:  با اجرای طرح های پیشگیری و غربالگری  برای جامعه  بازنشستگان  می توان بخشی از هزینه های در مانی را از سبد معیشت آنها  کاهش داد بنابراین  باید از تمام ظرفیت‌های شرکت بیمه‌ای برای ارایه خدمات بهتر و با کیفیت مناسب به این قشر فرهیخته استفاده کنیم. 

 

موهبتی اظهار داشت:  بازنشستگان از سرمایه های اجتماعی ارزشمند  کشور هستند و باید با گسترش پوشش بیمه ای نیاز های در مانی  آنها را به نحو شایسته ای تامین کرد  که خوشبختانه در زمینه بیمه تکمیلی درمان میزان تعهدات آتیه سازان  در سال۹۸ نسبت به سال قبل 15 درصد افزایش یافته است وهمچنین تعداد  ۵۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد این شرکت افزایش یافته است.

 

   مدیر عامل سازمان بیمه سلامت بازنشستگان را از مهمترین شرکای اجتماعی این سازمان و شرکت بیمه آتیه سازان حافظ دانست و گفت :  وقتى در بخشی از خدمات بستری یا مراکز درمانی و تشخیصی، تقاضای القایی وجود دارد ارائه دهنده خدمت  باید شرایط را درک و مدیریت کند  و براساس راهنماهای بالینی اقدامات مورد نیاز را برای در مان بازنشستگان انجام دهد تا مبادا به علت بارهزینه ای و روحی ناشی از القاهای غیر ضروری سلامت جسمی آنها به خطر بیفتد.

 

 مدیرعامل سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: با توجه به جمعیت بازنشستگان و خانواده آنها ضروری ست کمیته های مشورتی در حوزه در مان تشکیل و در زمینه  پیشگیری و کنترل بیماری های غیر واگیر در کشور و تغییر سبک زندگی بازنشستگان آموزش های لازم  به آنها داده شود تا دردوران بازنشستگی کیفیت زندگی بهتری داشته باشند.

 

 موهبتی  با تاکید بر تکریم بازنشستگان  در جامعه گفت: در حال حاضر  ۱۰ درصد جمعیت کشور حدود  ٨ میلیون نفر از بیمه شدگان و بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied