شمانیوز
شما نیوز

معارفه رییس اداره کل حراست بانک قرض الحسنه مهر ایران

در مراسمی با حضور مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران و تنی چند از مدیران بلندپایه سازمان حراست کل کشور و حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی، جعفر محمدی به عنوان رییس اداره کل حراست بانک قرض الحسنه مهر ایران معرفی شد.

معارفه رییس اداره کل حراست بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در مراسم تکریم و معارفه رییس اداره کل حراست بانک مهرایران که در جلسه شورای مدیران برگزار شد، از خدمات ارزشمند سعید پورطولابی قدردانی و جعفر محمدی به عنوان رییس اداره کل حراست این بانک معرفی شد.

دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در این مراسم با تقدیر از خدمات سعید پورطولابی، گفت: با تلاش های صورت گرفته در این دوران، حراست به مشاوری امین برای کارکنان تبدیل شد.

وی وظیفه مهم حراست را ایجاد امنیت در حوزه سرمایه انسانی و زمینه‌سازی تحقق بهره‌وری در بانک برشمرد و افزود: نیروهای حراست با تکیه بر سرعت و دقت می‌توانند در مسیر بسترسازی امنیت سازمانی موفق‌تر عمل کنند.

دکتر اکبری ضمن خوش آمدگویی به جعفر محمدی رییس اداره کل حراست بانک، از همکاران خواست تا با همراهی و همدلی و حرکت در چهارچوب سیاست های بانک در به ثمر رسیدن اهداف مجموعه گام های مثبتی را بردارند تا در آینده شاهد رشد و شکوفایی هر چه بهتر باشیم.

در ادامه، پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، ضمن تجلیل از تلاش های سعید پور طولابی برای جعفر محمدی نیز آرزوی توفیق نمود و بیان داشت: نیروهای حراست باید به علوم روز سازمانی مجهز باشند تا با تحلیل‌های درست و دقیق، زمینه‌ساز امنیت در سازمان و پیش‌بینی آسیب‌های بالقوه باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied