شمانیوز
شما نیوز

رشد ۳۷ درصدی صادرات فولادی‌ها در نیمه اول سال ۹۸

با وجود افزایش تحریم‌های آمریکا، صنعت آهن و فولاد ایران در سال جاری هم در بخش تولید و هم بخش تجارت خارجی رشد خوبی را تجربه کرده است، به طوریکه طی نیمه اول سال جاری تولید محصولات فولادی ۸ درصد و صادرات آنها ۳۷ درصد رشد داشته است.

رشد ۳۷ درصدی صادرات فولادی‌ها در نیمه اول سال ۹۸

به گزارش شمانیوز به نقل از کرسی داغ، با وجود افزایش تحریم‌های آمریکا، صنعت آهن و فولاد ایران در سال جاری هم در بخش تولید و هم بخش تجارت خارجی رشد خوبی را تجربه کرده است، به طوریکه طی نیمه اول سال جاری تولید محصولات فولادی ۸ درصد و صادرات آنها ۳۷ درصد رشد داشته است.

 رشد صادرات فولادی‌ها در شرایط تحریم درحالی توسط بخش خصوصی رقم خورده که برخی  با اظهارات عجیب از اثرگذاری تحریم‌ها بر تجارت خارجی ایران سخن می‌گویند.

سیاست کلان وزارت صمت در خصوص حضور گسترده بخش خصوصی در پیشبرد برنامه صنعتی و معدنی نشان داده است با اعتماد به بخش خصوصی می توان بر هر جنگ اقتصاد فائق آمد.

گفتنی است وزیر صمت در دیدار اخیر مدیران ارشد سازمان توسعه تجارت خواهان مشارکت گسترده و بیشتر بخش های خصوصی  در توسعه صادرات کشور شد و از این سازمان خواست زمینه ها تسهیل ورود این بخش مهم و تاثیر گذار را فراهم آورد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied