شمانیوز
شما نیوز

در سفر به خراسان شمالی صورت گرفت:

تبیین راهبردهای موثر برای تحقق اهداف بانک قرض الحسنه مهرایران

حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران به همراه یوسف نجدی مدیر امور استان ها به منظور بررسی آمار عملکرد شعب و تبیین راهبردهای موثر برای تحقق اهداف ترسیم شده تا پایان سال از شعب استان خراسان شمالی بازدید کردند.

تبیین راهبردهای موثر برای تحقق اهداف بانک قرض الحسنه مهرایران

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این سفر، تلیکانی و نجدی با همراهی خیاطی مدیرشعب استان خراسان شمالی از شعب امام خمینی (ره) شیروان، آشخانه، طالقانی اسفراین و طالقانی بجنورد بازدید و ضمن تقدیر از عملکرد پرسنل شعب مذکور در دسترسی به اهداف سال جاری، همت بیشتر همکاران در خدمت رسانی مطلوبتر به مشتریان، کاهش وصول مطالبات، افزایش خدمات الکترونیک و بهره مندی از سامانه های میعاد، احراز هویت الکترونیک مشتریان، افتتاح حساب و تشکیل پرونده تسهیلات آنلاین را لازمه ادامه رقابت در افزایش سهم بانک از بازارهای هدف دانستند.

در این بازدیدها، تلیکانی در جمع همکاران، ضمن ارائه آمار عملکرد بانک در سه سال اخیر، اصلاح اساسنامه، اخذ مجوز فعالیت دائمی بانک، کسب رتبه سوم برترین بانک جهان اسلام، اصلاح دستورالعمل ها و روشها، تعیین استراتژی بانک در سیاستهای اعتباری، افزایش زیرساختهای فناوری و الکترونیک، طراحی سامانه های دیجیتال برای اولین بار در شبکه بانکی کشور همچون میعاد، غدیر، افتتاح حساب آنلاین، پرداخت و افق فعالیت بانک را بسیار وسیع و آینده روشنی برای آن متصور شد.

وی همچنین فعالیت در بانک قرض الحسنه مهر ایران را برای پرسنل جوان، ساعی و با انگیزه این بانک فرصتی بسیار مغتنم و آن را موهبتی الهی دانست و خاطرنشان کرد: همکاران بخاطر خدمت در بانک قرض الحسنه مهر ایران و تلاش برای توانمندسازی نیازمندان، باید قدردان خداوند باشند.

تلیکانی همچنین راه تسریع در رشد بانک را تقویت بانکداری خرد، چیدن مناسب پرتفوی سپرده های بانک، تقویت حسابهای جاری و در نهایت سوق دادن مشتریان به سوی استفاده از خدمات الکترونیک و سامانه های دیجیتال و آنلاین معرفی کرد.

در ادامه نجدی، نیز ضمن تشکر از عملکرد همکاران در استان، بر نقش حمایتی همه جانبه ستاد از شعب و استفاده همگانی از خدمات الکترونیک و سامانه های دیجیتال بانک تاکید کرد.

نجدی، توانمندی، تحلیل و تصمیم گیری مناسب را سه اصل قدرتمند بانکداری و آن را مستلزم تسلط کامل بر بخشنامه ها و دستورالعمل ها، اطلاعات روز جامعه و استفاده از تجارب اهل فن و البته دانش روز دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied