شمانیوز
شما نیوز

بانک اطلاعاتی جامع از طرح ها و پروژه های تحقیقاتی در حوزه کسب و کار بانک ایجاد می کنیم

نشست بررسی راهکارهای تحول کسب و کار بانک با حضور دکتر غلامحسین صباغی مدیرعامل موسسه، معاونین و برخی مدیران حوزه مرکزی و مدیران، کارشناسان و روسای شعب استان تهران برگزار شد.

 بانک اطلاعاتی جامع از طرح ها و پروژه های تحقیقاتی در حوزه کسب و کار بانک ایجاد می کنیم

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ دکتر غلامحسین صباغی در این نشست گفت: یکی از مسائل مهم در حوزه کسب و کار، چگونگی تجاری‌ سازی یک ایده می باشد. ارزش یک ایده و دنبال نمودن آن منوط به کاربرد عملی آن است؛ در واقع، اگر ایده بتواند به چیزی عملی تبدیل شود، ارزش پیگیری و به سرانجام رساندن آن کسب و کار را خواهد داشت.

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه تصریح کرد: ایده‌های بزرگ، معمولاً در نتیجه محدودیت‌ های موجود در مسیر پیشرفت ‌های مستمر و یا شناخت یک شکاف دانشی در حوزه ‌های مختلف تراوش می‌گردد و در نهایت می‌تواند دسترسی به یک راه حل مفید را فراهم نماید.

وی یکی از گام‌ های کلیدی در توسعه یک مفهوم ذهنی  منحصر به فرد را تهیه یک بانک اطلاعاتی جامع از تمامی طرح ‌ها و پروژه ‌های تحقیقاتی مرتبط با ایده دانست.

صباغی اظهار داشت: با توجه به کمبود زمان تا پایان سال جاری هرچه زودتر می بایست برنامه ها و اهداف از پیش تعیین شده محقق گردد تا بتوانیم در طرح ملی ادغام با درخشش تمامی کارکنان، نقش موثری داشته باشیم.

وی بانکداری را مشتمل بر سه اصل جذب، تخصیص منابع و ارائه خدمات دانست و در این راستا خواستار تلاش بیش از پیش همکاران در جهت تحقق این سه اصل گردید.

مصطفی امجدیان معاون سازمان و فاوا هدف از پویا سازی سازمان را تحول در سازمان دانست و اظهار داشت: حرکت در جهت اهداف سازمان و خروج از روزمرگی از مصادیق تحول در سازمان است.

امجدیان افزود: در دنیای بانکداری اهداف روبه تغییر است و ما می بایست به دنبال اهداف و ابزار جدید و تطبیق آن با ضوابط و قواعد بانکداری دنیا باشیم.

وی برنامه ریزی را به عنوان فکر کردن قبل از عمل نمودن تعریف نموده و بیان داشت: برنامه ریزی یک مهارت است که باید درون شخص پرورش یابد، بدین منظور احتمال وقوع نتایج پیش بینی نشده کاهش می یابد. در این راستا شناخت شرایط برای برنامه ریزی و برنامه سازی از مهمترین بخش های تصمیم گیری در سازمان است.

بر اساس این گزارش، در پنل نشست راه کارهای تحول کسب و کار بانک، میثم رشیدی منش در حوزه تسهیل تجهیز منابع، محمد افتخاری در حوزه مصارف بهینه، فرهاد قلعه دار در حوزه مدل های کسب و کار، محمد رضا جم در حوزه بانکداری دیجیتال، احمد رضا قودجانی در حوزه رمز ارزها و سهیل عبدالهی در حوزه ارائه راه کارهای نوین سود آوری شعب پیشنهادهای خود را در مسیر تعالی بانک مطرح کرده و ایجاد بانک ایده کوثر مصوب گردید.

در ادامه سید احمد موسوی درچه ای معاون پشتیبانی و توسعه سرمایه های انسانی در خصوص آخرین وضعیت بانک در اجرای طرح یکسان سازی نظام پرداخت گزارشی ارائه نمود.

وی در ادامه اذعان داشت در راستای حمایت از کارکنان و خانواده ایشان در حوزه رفاهی طرح بیمه تکمیلی کارکنان با بیمه ایران با شرایط متنوع پوششی قبل از شروع سال جدید اجرایی خواهد شد.

7

8

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied