شمانیوز
شما نیوز

پرداخت تسهیلات اشتغال زایی بانک ملی ایران به افراد تحت پوشش سازمان های حمایتی

بانک ملی ایران در 9 ماهه ابتدای امسال، بیش از 20 هزار فقره تسهیلات اشتغال زایی به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی و بیش از 2 هزار فقره تسهیلات به صاحبان مشاغل مورد حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.

پرداخت تسهیلات اشتغال زایی بانک ملی ایران به افراد تحت پوشش سازمان های حمایتی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، توان بخشی اقشار ضعیف و گروه های هدف سازمان های حمایتی یکی از سیاست های مهم این بانک است و از این رو در 9 ماه ابتدای امسال تعداد 14 هزار و 713 فقره تسهیلات خوداشتغالی به ارزش 5 هزار و 376 میلیارد و 377 میلیون ریال و یک هزار و 39 فقره تسهیلات مشاغل خانگی به ارزش 160 میلیارد و 600 میلیون ریال به افراد تحت تکفل کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت کرده است.

 

در مدت مذکور، 4 هزار و 911 فقره تسهیلات خود اشتغالی و 382 فقره تسهیلات مشاغل خانگی نیز به افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی تخصیص یافته که ارزش ریالی این تسهیلات به ترتیب بالغ بر یک هزار و 458 میلیارد و 737 میلیون ریال و 74 میلیارد و 250 میلیون ریال بوده است.

 

از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، 154 میلیارد و 585 میلیون ریال نیز تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی به بنیاد شهید تخصیص داده شده است.

 

همچنین پرداخت دو هزار و 147 فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش 245 میلیارد و 383 میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار کسب و کار کشور بوده است.

 

بانک ملی ایران در سال گذشته نیز با رویکرد حمایت از بازار اشتغال، 41 هزار و 237 فقره تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و بالغ بر 24 هزار و 927 فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی پرداخت کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied