شمانیوز
شما نیوز

به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق کم برخوردار مشهد صورت گرفت؛

امضاء تفاهم نامه بین وزارت کشور، استانداری خراسان رضوی و شهرداری مشهد

به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و راه‌اندازی دفاتر تسهیلگری در مناطق کم‌برخوردار مشهد، تفاهم نامه‌ای ۳ جانبه مابین وزارت کشور، استانداری خراسان رضوی و شهرداری مشهد به امضاء رسید.

امضاء تفاهم نامه بین وزارت کشور، استانداری خراسان رضوی و شهرداری مشهد

به گزارش شمانیوز به نقل از اخترشرق، در راستای اجرای برنامه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در محلات حاشیه‌نشین و ناکارآمد شهر مشهد، تفاهم‌نامه‌ای سه ‌جانبه‌ بین وزارت کشور، استانداری خراسان رضوی و شهرداری مشهد در محل دفتر استاندار خراسان رضوی به امضاء رسید.

استاندار خراسان رضوی در جلسه امضای این تفاهم‌نامه اظهار کرد: ساماندهی حاشیه شهر یکی از دغدغه‌های مدیریت استان بوده و هست لذا برای این کار در قالب طرح جهاد اجتماعی (نجات) و در فاز اول 8 محله را به صورت پایلوت برای ساماندهی انتخاب کردیم.

علیرضا رزم‌حسینی افزود: در طرح مذکور هدف مدیریت استان افزایش سرانه‌های مختلف از جمله ورزشی، آموزشی، امنیت و بهداشتی در مناطق مورد هدف بود اما به جهت تاثیرگذاری بیشتر مقرر شد مدیریت واحد این دفاتر به شهرداری مشهد واگذار شود.

گفتنی است؛ این تفاهم‌نامه بر اساس مصوبات کارگروه اجتماعی فرهنگی سلامت زنان و خانواده خراسان رضوی و با هدف همکاری در راه‌اندازی و پشتیبانی از فعالیت دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی در محلات سکونتگاه‌های ناکارآمد شهر مشهد به منظور بهسازی و ارتقاء وضعیت اجتماعی و فرهنگی سلامت، کاهش آسیب‌های اجتماعی و راه‌اندازی دفاتر مذکور در چهارچوب طرح خدمات مورد نظر سازمان امور اجتماعی کشور منعقد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied