شمانیوز
شما نیوز

تحلیل ماهانه چشم انداز بازارهای سرمایه‌گذاری بهمن ماه 98

همانگونه که در گزارش چشم انداز ماه گذشته فارغ از مسائل سیاسی، انحراف معیار با اهمیتی برای بازار سهام در دیماه پیش بینی می گردید، شاخص کل بورس پس از هیجان های مکرر و گذر از حوادث خاورمیانه، توانست با رشد 15.8 درصدی به کانال 400 هزار واحدی ورود پیدا نموده و در پایان این ماه، در سطح 409.807 واحد آرام گیرد. این تغییر بیشتر از محل افزایش 49 درصدی ارزش معاملات نسبت به آذرماه و افزایش سرمایه شرکتها از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و توافق تجاری چین و آمریکا تحقق یافت.

تحلیل ماهانه چشم انداز بازارهای سرمایه‌گذاری بهمن ماه 98

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی تامین سرمایه نوین، همانگونه که در گزارش چشم انداز ماه گذشته فارغ از مسائل سیاسی، انحراف معیار با اهمیتی برای بازار سهام در دیماه پیش بینی می گردید، شاخص کل بورس پس از هیجان های مکرر و گذر از حوادث خاورمیانه، توانست با رشد 15.8 درصدی به کانال 400 هزار واحدی ورود پیدا نموده و در پایان این ماه، در سطح 409.807 واحد آرام گیرد.

 

این تغییر بیشتر از محل افزایش 49 درصدی ارزش معاملات نسبت به آذرماه و افزایش سرمایه شرکتها از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و توافق تجاری چین و آمریکا تحقق یافت.

 

شاخص کل هم وزن نیز با 14.5 درصد رشد در دیماه به سطح 128.090 واحد افزایش یافت که حاکی از رشد 288.5 درصدی آن از ابتدای سال و فاصله 159 واحد درصدی با تغییرات شاخص کل در این مدت می باشد. افزایش ارزش بازار بورس تهران به 1.490 هزار میلیارد تومان با نسبت قیمت به عایدی 8.22 در 12 ماه اخیر، در حالیست که رشد ارزش معاملات نسبت به سال گذشته با رشد 330 درصدی همراه بوده که حاکی از ورود بخش عمده ای از سپرده های بانکی به این بازار می باشد.

 

گروه تامین سرمایه نوین طی ارائه گزارشی با عنوان " تحلیل ماهانه چشم انداز بازارهای سرمایه‌گذاری بهمن ماه 98" به بررسی چشم انداز بازارهای سرمایه‌گذاری پرداخته است. لازم به ذکر است که این گزارش توسط واحد تحقیق و توسعه گروه تامین سرمایه نوین گردآوری شده است.

علاقه مندان می‌توانند از طریق لینک زیر فایل گزارش را دریافت کنند.

تحلیل ماهانه چشم انداز بازارهای سرمایه‌گذاری بهمن ماه 98

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied