شمانیوز
شما نیوز

کشف 4 میلیارد ریال محموله قاچاق در راه آهن آذربایجان

رئیس پلیس راه آهن آذربایجان از کشف محموله قاچاق شامل انواع کفش ورزشی و لوازم خانگی به ارزش ۴ میلیارد ریال در راه آهن آذربایجان خبر داد.

کشف 4 میلیارد ریال محموله قاچاق در راه آهن آذربایجان

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از مهر ، سرهنگ علی یوسفی، ابراز داشت: محموله قاچاق شامل انواع کفش ورزشی و پیاده روی، جوراب و لوازم خانگی خارجی با هوشیاری دایره آگاهی پلیس راه آهن آذربایجان کشف و ضبط شد.

وی افزود: عوامل دایره آگاهی پلیس راه آهن آذربایجان در حین بررسی و کنترل انبار توشه راه آهن و بارهای واصله از استان‌های جنوب کشور اقلام و اجناس قاچاق را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس راه آهن آذربایجان با اشاره به ارزش ریالی این محموله قاچاق تصریح کرد: این کالاهای قاچاق کشف شده، بیش از ۴ میلیارد ریال ارزش ریالی دارند که کشف و ضبط شدند.

این مقام انتظامی همچنین ابراز داشت: مأموران پلیس راه آهن چند ماه پیش نیز حین کنترل بار مسافران قطار بین المللی «تبریز –وان» به یک نفر مشکوک و در بازرسی از بار آن ۶ هزار و ۴۲۵ دلار و ۶ هزار و ۶۲۵ لیر ترکیه کشف کردند؛ یوسفی ارزش ارزهای کشف شده را یک میلیارد و ۶۰ میلیون ریال اعلام کرد.

رئیس پلیس راه آهن آذربایجان در پایان از مردم و مسافران خطوط ریلی خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، به سامانه ۱۱۰پ لیس گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied