شمانیوز
شما نیوز

آغاز بازدیدهای دانش آموزان از شعب تامین اجتماعی همزمان با دهه مبارک فجر

معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان‌های سازمان دانش آموزی گفت: برای آشنایی دانش آموزان با حقوق شهروندی و ارتقای سطح آگاهی عمومی نسل مولد و کارآفرین، تفاهم نامه‌ای میان سازمان دانش آموزی و سازمان تامین اجتماعی منعقد شده است.

آغاز بازدیدهای دانش آموزان از شعب تامین اجتماعی همزمان با دهه مبارک فجر

به گزارش شمانیوز به نقل از ایسنا، سید هادی دلبری افزود: بر اساس این تفاهم نامه، بازدیدهای دانش آموزان از شعب تامین اجتماعی، همزمان با دهه مبارک فجر در قالب ۹۰۰ بازدید کشوری شامل 30 هزار دانش آموز و ۲۰۰۰ مربی در سطح کشور انجام می پذیرد.

دلبری با اشاره به اینکه اجرای طرح بازدید از مراکز و شعب تامین اجتماعی برای دانش آموزان پایه های نهم، دهم و یازدهم با اولویت دانش آموز نخبه و پیشتاز، به همراه مربیان مدارس صورت می گیرد، عنوان کرد: این دانش آموزان با انواع خدمات و مزایای بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی آشنا می شوند و کارشناسان تامین اجتماعی پاسخگوی سوالات دانش آموزان هستند.

معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استانهای سازمان دانش آموزی افزود: همچنین در این بازدیدها به منظور کشف و ارتقای استعداد هنری دانش آموازن، مسابقات دلنوشته و نقاشی برگزار شده و پس از پایان طرح، جوایز نفرات برتر هر رشته طی مراسمی توسط سازمان دانش آموزی اهداء می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied