شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب قزوین خبر داد:

تسهیلات بانک سینا برای جامعه پزشکی

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب شهر قزوین، از اجرای سیاست های اعتباری جدید در این بانک به ویژه جهت جامعه پزشکی خبر داد.

تسهیلات بانک سینا برای جامعه پزشکی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی در دیدار با کارکنان شعب این شهر افزود: این بانک در راستای توسعه سهم بازار در نظام پولی و مالی کشور و نیز کمک به ارتقاء نظام سلامت، سیاست های اعتباری جدیدی را جهت اقشار مختلف از جمله جامعه پزشکی به اجرا گذاشته که با مدیریت بهینه این سیاست ها و تلاش، پشتکار و تشریک مساعی همکاران عزیز، زمینه ساز جهش در فعالیت ها خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: خدمت رسانی شایسته به مشتریان همواره در صدر فعالیت های بانک سینا قرار دارد لذا تلاش برای سودآوری و تحقق اهداف پیش بینی شده در راستای جلب حداکثری رضایتمندی این عزیزان از اولویت های بانک سینا در ماههای پایانی سال است. تلاش برای تحقق این هدف مهم به ویژه در ماه های پایانی سال که مراجعات به شعب رو به افزایش می رود، باید از طریق تعامل و رفتار مناسب با مشتریان در اولویت قرار گیرد.

مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر آنکه تجهیز منابع به عنوان پایه اصلی فعالیت و حیات نظام بانکی و لازمه پیشبرد اهداف عملیاتی بانک ها است، خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست های متنوعی که در زمینه تجهیز منابع در بانک مصوب شده، همکاران باید با استفاده از شیوه های خلاقانه و ارتباط موثر با مشتری، معرفی بهینه خدمات بانک را که زمینه ساز ارتقاء جایگاه، برند و اعتبار بانک است، در دستور کار قرار دهند. قطعا هر چه در این امور موفق تر عمل شود در بازار رقابتی، دوام و بقای دائمی و بهره وری بالاتری متوجه بانک خواهد شد.

دکتر ایمانی همچنین به اهمیت پیگیری مطالبات برای ارائه ترازی متعادل در عملکرد بانک اشاره کرد و گفت: افزایش مطالبات می تواند به کاهش توان تسهیلات دهی بانک منجر شود که برای پیشگیری از این امر، در ابتدا باید استانداردها و چارچوبهای اعتبارسنجی به صورت دقیق، مورد توجه قرار گیرد و در گام بعد از طریق راههای قانونی و جلب اعتماد مشتریان، نسبت به مدیریت موضوع اقدام گردد.

گفتنی است در این دیدار عملکرد شعب از سوی مدیرعامل بانک سینا مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم در راستای انجام بهینه فعالیت ها از سوی دکتر ایمانی صادر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied