شمانیوز
شما نیوز

با حضور کارکنان پتروشیمی پارس برگزار شد:

مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا در نمازخانه پتروشیمی پارس

مراسم عزاداری شهادت حضرت صدیقه‌ی کبری فاطمه‌ی زهرا (سلام‌الله‌علیها) با حضور پرشور کارکنان در نمازخانه این شرکت برگزار شد.

مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا در نمازخانه پتروشیمی پارس

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس، حجت‌الاسلام والمسلمین عوض پور در سخنانی اشاره به نگاه ‌تفسیری‌ آیاتی‌ که حضرت ‌زهرا‌ (سلام الله علیها ) در‌خطبه‌‌ فدک‌ به آنها‌ استناد‌ کرد‌‌.

از‌جمله‌ آیه‌‌۱۰۲سوره‌ آل‌عمران. دوپیام‌‌ مهم‌ دارد‌ این‌ آیه :اول ایمان و دوم ‌تقوا‌.‌. سخنران مراسم دررابطه‌‌ با‌ توضیح‌ تقوا‌گفت: زندگی ما مانند یک جاده است که در آن در حال حرکت هستیم و‌دراین‌مسیر‌ممکن‌ است گاهی ‌صاف‌ گاهی ‌سرازیری‌ گاهی سربالایی‌ و گاهی‌دست‌انداز‌ باشد‌ که تقوا‌در‌تمام‌ این‌ موارد‌ به‌معنای‌ خود‌کنترل‌کردن‌هست عوض پور بیان کرد در فرهنگ دینی، خانه و خانواده محل عبادت، ریاضت و تربیت است.

 

وی افزود: خانه‌ی امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) و حضرت زهرا (علیهاالسلام) سرشار از صفا، مهر، محبت و احترام بود و این خانواده‌ی نورانی باید الگوی خانواده‌های مسلمان باشد. همچنین در این مراسم مداحان اهل بیت عصمت و طهارت کربلایی چمران سلیمانی و کربلایی روح اله توانا به ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی پرداختند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied