شمانیوز
شما نیوز

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

تمام تلاشمان افزایش بودجه حوزه سلامت است

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در مجموع بودجه حوزه سلامت در سال 99 حدود 15 درصد افزایش یافته است که با توجه به بودجه انقباضی مناسب است ولی با این حال تمام تلاشمان این است که در کمیسیون تلفیق این رقم به 20 درصد افزایش یابد.

تمام تلاشمان افزایش بودجه حوزه سلامت است

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا، محمد حسین قربانی با تاکید بر اینکه تخصیص صد در صدی بودجه مهمتر از افزایش بودجه است، بیان کرد: در صورتی که تخصیص منابع به طور کامل محقق شود، در سال آینده مشکلات کمتر خواهد شد.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از انتظارت مجلس بحث مدیریت منابع بود که سازمان بیمه سلامت ایران توانست در این زمینه موفق عمل کند به طوری که اقدامات و برنامه‌های این سازمان باعث شده تا کسری بودجه و زیان انباشته تا حدود بسیار زیادی برطرف شود.

قربانی در خصوص تاثیر دانشگاه‌ها بر مدیریت منابع بیان کرد: طی برگزاری جلسات با مسئولان حوزه سلامت قرار است که کارگروه کارشناسی به منظور آیین نامه اجرایی 4 جانبه میان روسای دانشگاه‌ها، سازمان بیمه سلامت ایران، معاونت درمان و توسعه وزارت بهداشت تشکیل و در نهایت توسط وزیر بهداشت اجرایی شود که این موضوع باعث می‌شود تا تمام بخش‌ها به ویژه دانشگاه‌ها در زمینه مدیریت منابع به طور دقیق و میدانی‌تر وارد عمل شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied