شمانیوز
شما نیوز

طرحی نو در نشریه بانک ملی ایران

از این پس مخاطبان نشریه داخلی بانک ملی ایران می توانند مطالب متنوع این نشریه را تحت عنوان «سفیر» با طراحی و قالب جدید دنبال کنند.

طرحی نو در نشریه بانک ملی ایران

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به تغییرات ایجاد شده در نیازهای همکاران، چشم اندازهای بانک و آغاز پروژه برند بوک برای ری برندینگ و ایجاد ذهنیت نو از برند بانک در اذهان کارکنان و مشتریان، به تازگی تغییراتی در نشریه بانک ایجاد شده تا بیش از پیش رضایت مخاطبان حاصل شود.

در نشریه جدید سعی شده تا علاوه بر تغییرات اعمال شده در طراحی و صفحه بندی، تنوع مطالب و غنای آن نیز بیشتر شود و مخاطبان نشریه را با چهره جدیدی ورق بزنند.

این شماره علاوه بر مرور اجمالی اخبار ماه گذشته، گپ و گفت با نمایندگان مجلس، گفت و گو با معاون کسب و کار اتاق بازرگانی تهران و رییس اتاق بازرگانی اصفهان، دیدگاه صاحبان صنایع و کارآفرینان درباره نقش بانک ملی ایران در طرح های عمرانی و توسعه ای کشور و میزگردی با محور حمایت از رونق تولید را در خود جای داده است.

همچنین گزارش بازدید از همکاران اداره کل بررسی طرح ها، گفت و گو با مدیرعامل اسبق بانک ملی ایران، مشتری قدیمی بانک و برنده جایزه حساب قرض الحسنه پس انداز و رییس شعبه خیابان آزادی همدان از دیگر بخش های این شماره نشریه است.

نشریه بانک ملی ایران قدمتی 86 ساله دارد و در 88 صفحه منتشر می شود.

علاوه بر توزیع این نشریه در همه واحدهای صف و ستاد بانک در سراسر کشور، امکان دریافت آن از طریق پورتال خبری بانک ملی ایران قسمت نشریات فراهم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied