شمانیوز
شما نیوز

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن تشریح کرد

کمپین­ های زیست ­محیطی با چه هدفی ایجاد شد؟

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن با تاکید بر ضرورت آموزش در مسائل محیط زیستی، این موضوع را پیش نیاز تغییر فرهنگ جامعه دانست.

کمپین­ های زیست ­محیطی با چه هدفی ایجاد شد؟

به گزارش شمانیوز به نقل از هیبنا، مسعود ایزدی، مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن، با گرامی داشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، دستاوردهای این بانک در حوزه های اجتماعی را تشریح کرد و گفت: بانک مسکن، همواره سعی کرده که در حوزه های مالی و اقتصادی، با توجه به اهداف و وظایف تعیین شده، مسوولیت های خود را در جامعه ایفا کند، اما علاوه بر اجرای وظایف اصلی خود در حوزه تامین مالی بخش مسکن، از رویکردها و اهداف اجتماعی غافل نشده است.

وی با توجه به تشدید معضلات محیط زیستی در سال های اخیر توضیح داد: بانک مسکن در سال های گذشته با توجه به اهمیت مسائل زیست محیطی از یک سو و ارتباط مستمر و گسترده با خانواده های ایرانی از سوی دیگر، سعی کرده که به بحث آموزش در مسائل محیط زیستی بپردازد، از این رو «کمپین من ایرانم، مرا دریاب» با هدف آموزش و اطلاع رسانی در حوزه آب و ترسیم راه های بهبود مصرف و صرفه جویی در آن شروع به کار کرد.

ایزدی با تاکید بر این که در کنار موضوع آب، بحث خاک نیز در دستور کار این کمپین قرار گرفته است، گفت: در سال جاری با حمایت های صورت گرفته توسط بانک مسکن، آموزش های اجتماعی در حوزه خاک نیز آغاز شده است و ضرورت دارد، در کنار تاکید بر اهمیت وضعیت آب، به مسئله خاک به عنوان دیگر عنصر حیات بخش زندگی توجه شود.

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن در بخش دیگری از صحبت های خود به برگزاری اولین جشنواره سراسری انشانویسی با موضوع «اگر آب نباشد» اشاره کرد و گفت: در این جشنواره در جهت افزایش آگاهی بخشی دانش آموزان، موضوع اهمیت آب مورد توجه قرار گرفت و در گام نخست حدود 5 هزار اثر به این جشنواره ارسال شد. در نتیجه در سومین همایش ملی آموزش جغرافیا با همکاری وزارت جهاد کشاورزی، از میان آثار ارسالی، به 10 اثر برتر معرفی و از این افراد تقدیر شد. وی گفت: در این دوره، به گفته داوران، آثار ارسالی از کیفیت بالایی هم به لحاظ ادبی و هم به لحاظ محتوایی برخوردار بوده و در نتیجه این موضوع کار را برای تعیین آثار برتر مشکل کرده بود.

ایزدی با تاکید بر این که هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی دانش آموزان با معضلات کمبود آب در کشور بود، تاکید کرد: در تمام کشورهای توسعه یافته، آموزش های اجتماعی و محیط زیستی، به صورت جدی به کودکان و نوجوانان در دستور کار قرار می گیرد، تا این آینده سازان بتوانند با درک مشکلات موجود، جامعه را در بهبود فرهنگ مصرف و بهره برداری از منابع طبیعی کمک کنند، باید توجه کرد که آموزش، پیش نیاز فرهنگ سازی است.

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن در پایان تاکید کرد: بانک مسکن، به عنوان یکی از بزرگترین و پویاترین بانک های کشور، توجه ویژه ای به مسائل مرتبط با اقلیم دارد و با توجه به برنامه های آموزشی خود، سعی می کند وظیفه خود در قبال مسائل محیط زیستی را به نحو احسن انجام دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied