شمانیوز
شما نیوز

ثبت رکورد جدید تولید شمش فولادی در مجتمع فولاد صنعت بناب

رکورد جدید تولید شمش فولادی در واحد ذوب ۱۵۰ مجتمع فولاد صنعت بناب به مناسبت دهه فجرثبت شد.

ثبت رکورد جدید تولید شمش فولادی در مجتمع فولاد صنعت بناب

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در ایام الله دهه فجر، رکورد جدید تولید شمش فولادی در واحد ذوب قوس ۱۵۰ این مجتمع به میزان ۱۱۳۰ تن در روز در حالی به ثبت رسید که این میزان تولید در این واحد بی سابقه بوده و شمش های ۱۵۰در ۱۵۰ با گرید های  ۵sp , 3sp   در حال حاضر تولید می گردد.

 

واحد ذوب و ریخته گری ۱۵۰ ( ذو ب شاهین ) مجتمع فولاد صنعت بناب از سال ۱۳۹۲ راه اندازی گردیده و سالانه توان تولید ۳۲۰ هزارتن شمش فولادی را با کیفیت بالا دارا می باشد .

 

ذوب ۱۵۰ این شرکت دارای کوره قوس ۵۰ تنی بوده و قابلیت هات شارژ و اتصال به خط نورد ۱۸ استند را نیز دارا میباشد که در حال حاضر شمش های تولید شده در این واحد در خطوط نورد این مجتمع مورد استفاده قرار گرفته و در بازارهای داخلی و خارجی نیز عرضه می شود .

 

شایان ذکر است که مجتمع فولاد صنعت بناب در حال حاضر با داشتن دو واحد ذوب و ریخته گری توان تولید سالانه ۶۰۰ هزار تن شمش فولادری را دارا بوده و همچنین با برخورداری از ۷ خط نورد،  قابلیت تولید سالانه بیش از یک میلیون و ۹۵۰  هزارتن  انواع مقاطع نوردی در قالب سبد کامل محصولات فولادی را دارا می باشد که به سبب کیفیت بالای محصولات تولیدی، در بازرهای داخلی و خارجی از جایگاه ویژه ای در بین مصرف کنندگان برخوردار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied