شمانیوز
شما نیوز

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

لزوم تامین اعتبارات مورد نیاز بیمه سلامت درسال 99

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بیمه سلامت برای ادامه ارایه خدمات درسال آینده نیازمند تامین اعتبارات مورد نیاز است.

لزوم تامین اعتبارات مورد نیاز بیمه سلامت درسال 99

به گزاش شمانیوز به نقل از آی هینا، حمید گرمابی با تاکید برافزایش بودجه سازمان بیمه سلامت گفت: با توجه به مشکلات بودجه ای کشور به سختی می توان درخصوص افزایش بودجه تمامی حوزه ها از جمله بیمه سلامت اقدامات لازم را انجام داد، اما مجلس نهایت تلاش خود را دراین خصوص انجام می دهد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه درمجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه درتخصیص بودجه به دستگاه ها باید اولویت ها را مورد توجه قرارداد افزود: اگر چه دولت می تواند برای حوزه سلامت اوراق  در نظر بگیرد، اما تنها راه ممکن با توجه به شرایط اقتصادی کشورصرفه جویی درهزینه کرد اعتبارات است.

وی تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت به مراکز و موسسات درمانی درتمامی کشور تعهداتی دارد که باید بدهی ها را هرچه سریعتر پرداخت کند، لذا باید بررسی کرد که از چه راهی می توان کمبودهای بودجه ای بیمه سلامت را برای سال آینده  کاهش داد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن، با بیان اینکه بیمه سلامت به رغم مشکلات بودجه ای، خدمات مورد نیاز بیمه شدگان را ارایه می کند اظهار داشت: بیمه سلامت برای ادامه ارایه خدمات درسال آینده نیازمند تامین بودجه مناسب است که بی توجهی به این مساله مهم تبعات غیرقابل جبرانی را به وجود می آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied